'Article not found'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loveturn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2010
Berichten
2
Ik gebruik GrabIt 1.7.2, al mijn ingevoerde gegevens zijn 100% correct.

Maar als ik probeer te downloaden geeft hij bij elk bestand 'article not found' aan.

Hoe los ik dit op?
 
Dat betekend dat het artikel niet meer op de server staat. Als je een nzb ding gedownload hebt, is deze waarschijnlijk oud. Anders zou ik eens even al je servers updaten.
 
Hmmm, oké.

Ik heb nu al meerdere films uitgeprobeerd, maar tot nu toe geeft hij het bij elke film aan (het zijn films die niet zo lang geleden gepost zijn op twilightnzb.com).
 
Ik gebruik GrabIt 1.7.2, al mijn ingevoerde gegevens zijn 100% correct.

Maar als ik probeer te downloaden geeft hij bij elk bestand 'article not found' aan.

Hoe los ik dit op?
Is deze vraag inmiddels beantwoord? :confused:
Na overstap naar andere provider heb ik hetzelfde: alle downloads resulteren in "Article not found". Grabit probeert het 1 1/2 seconde, en valt dan plat. Gegevens kloppen, nieuwsgroepen kan ik wel anderszins bereiken.
 
Ik ben eruit waarom ik "Article not found" krijg.
Bij mijn vorige provider kon ik werken met nzb's die soms wel een jaar oud waren.
Bij mijn huidige provider zit er een limiet op de leeftijd van ongeveer drie weken oud. Als ik daarbinnen blijf, gaat het goed.
 
Ik heb hetzelfde probleem

Ik heb volgens mij hetzelfde probleem.

Download volgens mij al een jaar of 2 met Grabit en mijn instellingen zijn 100% juist omdat ik 3dagen geleden nog normaal kon downloaden. Probeerde vandaag een post die ook vandaag gepost was dus dat hoort ook niet tot het probleem.

Ik gebruik gewoon news.kpnplanet.nl.

ik snap niet wat het probleem kan zien omdat hij het 3 dagen geleden nog gewoon deed

Toch krijg ik telkens het bericht in grabit : Article not found!

graag wat hulp!
 
Ik heb hier het zelfde probleem is zondagmiddag begonnen heeft misschien met de landelijke storing te maken
 
Hoi
Ik ben nieuw hier en tijdens het zoeken voor exact hetzelfde probleem hier terecht gekomen
Deze morgen wel contact gehad met helpdesk kpn maar ook geen stap verder gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Waar kan het dan aan liggen...

Heeft iemand die dit probleem heeft ook al een ander download programma met nieuwsgroepen geprobeerd dat wel werkt?

liefst zou ik grabit gewoon weer zien werken maar als het niet anders kan dan maar een alternatief.
 
Wat meer info wat ik heb opgezocht

Las ergens anders deze 2 posts hopenlijk hebben meer mensen hier iets aan:

Door toeval ben ik iets verder, probleem niet opgelost maar volgende ontdekt.
Ik gebruik NZB Portal en FTD. Alles lukt, AVI, DIVX, WM, HD............., maar bij een DVD post (5 of 9) geeft hij dus "article not found" aan, bij de overige formaten download Grabit keurig.

Kan iemand hier wat mee en mij (ons) verder helpen..., ik hoop het wel


en deze

En daarben ik weer, ik geef het op. Nu gaat het dus wel weer goed, ook dvd pakt hij nu wel weer op met Grabit. Heeft het 3 dagen niet gedaan, toen deed hij alle formaten behalve DVD. Nu net 1 minuut geleden pajt hij toch ook weer de dvd downloads. Ik heb niets veranderd (ja, misschien even vinkje bij "create seperate download folders for each newsgroup" even aan en dan weer uit gezet, maar lijkt mij sterk dat dat er iets mee te maken heeft),

Wel ik weet het antwoord echt niet, misschien dat hij het morgen wel weer niet doet, kom ik vanzelf wel weer terug.



Dat vinkje werkt dus niet maar ik hoop dat de mijne het vandaag of morgen weer gewoon gaat doen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@schop1989,

welkom op Helpmij.:)

Ik heb de dik gedrukte letter aangepast en deze cursief gemaakt, nu komt het minder schreeuwerig over.;)
 
Ik kan van sommige nieuws groepen wel downloaden en van andere niet.
 
'artticles not found'

goeden middag

Hier hetzelfde probleem - download als sinds jaren via grabbit en zoek mijn films op ftd.
Invoering gegegevens kloppen allenmaal maar downloaden ho maar.
Iemand de oplossing al gevonden?
Ik heb nog geen antwoord van KPN op mijn mail
 
Hier inmiddels hetzelfde probleem met Grabit icm de Ziggo server.
Krijg niets meer binnen?:evil:
 
Lees mijn vorige post

Als je even mijn vorige post leest in deze mail dan weet je wat meer. voor degene met KPN dan....

Bij mij was het zo dat hij alleen geen dvd5 en 9 downloadde en andere soort bestanden gewoon binnen haalde. Nu na 3 dagen heb ik bij ftd even mijn lijst vernieuwt en een dvd5 geprobeerd en voilá hij doet het gewoon weer.

Ik snap hier werkelijk ook geen snars van maar ik ben allang blij dat hij het weer doet!

Heb trouwens ook nog posts van voor het vernieuwen van mijn ftd lijst uitgeprobeerd maar die pakt hij gewoon niet.

Ik gok dat het gewoon een kleine storing ofzo is!

Enige oplossing is even paar dagen wachten en dan FTD-lijst vernieuwen, hoop dat jullie ook weer snel verder kunnen!
 
Als je even mijn post goed leest, zie je dat ik helemaal NIKS meer binnen krijg.
Geen audio, geen software, geen DVD, niks...........
 
Doet het hier weer via de kpn server:thumb::thumb::thumb:

heb geen instellingen veranderd in Grabit
 
Laatst bewerkt:
"rticle not found"

Ik heb me aan de aanwijzing gehouden en een beetje in FTD 'gerommeld' en nu werkt nova.planet.nl weer !
Blij als blikkie (zoals mijn oma zei)
Dank jullie allen voor de reacties.
Oudje37
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan