Article not found

Status
Niet open voor verdere reacties.

KJTDominicus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2009
Berichten
4
Hallo, Ik heb niet mega veel ervaring met downloaden via Grabit en nieuwsgroepen.
ik heb een payserver via Yabnews en download via Grabit.
nu heb ik een aantal dvd's gedownload alleen mis ik daar een aantal .rar bestanden in.
nu zie ik in Grabit dat hij die nog moet downloaden en erbij staat Article not found!! de download is pas gisteren aangezet en de rest van de .rar bestanden heeft hij netjes binnen gehaald....wat nu????
 
Allereerst, hoe oud is de post die je probeert binnen te halen, als die deels buiten de retentietijd van yabnews valt heb je een probleem.
Kijk of je dan een recentere post van die dvd kan vinden.

Dit kan ook zijn als je de post te snel wilt binnen halen terwijl de upload of de synchronisatie van servers nog niet compleet is.
Wacht ff af tot deze bestanden wel binnen te halen zijn.
 
Allereerst, hoe oud is de post die je probeert binnen te halen, als die deels buiten de retentietijd van yabnews valt heb je een probleem.
Kijk of je dan een recentere post van die dvd kan vinden.

Dit kan ook zijn als je de post te snel wilt binnen halen terwijl de upload of de synchronisatie van servers nog niet compleet is.
Wacht ff af tot deze bestanden wel binnen te halen zijn.

Geen idee hoe oud de post is eerlijk gezegd. maar het is toch vreemd dan hij binnen 24uur ineens dan buiten de retentietijd (wat is dat in vredesnaam??) valt.....
ik wacht nu al bijna een dag dat ze binnen te halen zijn! erg vreemd dit.
 
wat ik ook erg raar vind is dat hij soms heel lang over een download doet en dan is hij klaar en dan zie ik maar 1 nzb in de download folder !!!!!!
 
De retentietijd is hoe lang een bestand op de server beschikbaar is.
Hoe ouder de post hoe groter de kans dat het niet meer compleet te downloaden is.
Snuffel eens heel goed rond op deze website, hier vind je écht alle relevante informatie omtrent usenet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan