asdl

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterbento

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2001
Berichten
131
hoi,

Momenteel internet ik via de kabel (chello). Dit vind ik door weer een prijs verhoging te duur worden.
Nu zit ik eraan te denken om asdl te nemen.
Asdl-lite is goedkoper, maar nu wil ik weten of dat een goede keuze is.
Bij ons hebben ze sinds December 2002 asdl, dus is nu mogelijk.

*Welke provider raden jullie mij aan.
*Is er een provider met een leuke aanbieding?
*Wat heb je allemaal nodig?
*misschien nog wat meer tips?


Alvast bedankt!!
 
Ten eerste moet je dit topic in Internet-> ADSL plaatsen.
Ten tweede is het ADSL ipv ASDL!!!
Ten derde kun je denk ik Zon breedband family nemen. Goede snelheden voor maar 34 euro!!
Kijk eens op http://www.zonnet.nl/breedband
Mouze.
 
adsl

wij zullen voortaan ook op mouze z,n tikfouten gaan letten!
 
Re: adsl

Geplaatst door seeburg100
wij zullen voortaan ook op mouze z,n tikfouten gaan letten!

Het was geen tikfout: 3 keer dezelfde faud :)p ) is geen tikfout meer!!!!! :p :p :p
Mouze.
 
ik moet het afkloppen, maar ik heb nog geen problemen gehad met chello en gebruik het al bijna 2 jaar, het probleem is dat ze continue maar de abonnementskosten omhoog gooien en daarom wil ik misschien wel ADSL-lite :D gaan proberen.
Aan jullie had ik de vraag of er ook een aanbieding is van een provider waar je b.v. een gratis modem krijgt, zoals bij zonnet-family en of jullie misschien nog wat meer tips hebben.
 
hoi, ik wilde nog ff reageren, ik heb hier een adsl-lite verbinding dus, van kpn en zonnet, en het bevalt uitstekend tot nu toe, heb het ongeveer een maand nu en betaal 32,95 euro per mnd, het modem was toen gratis, ik weet niet of dat nog zo is, kun je op de site van zonnet gaan bekijken

Groetjes blont
 
Ik heb voor mijn schoonouders zonnetlite besteld omdat:
* een gratis usb-modem erbij geleverd wordt
* Zon een Fair use policy hanteert, ook bij een lite pakket (Alleen Tiscali heeft dit ook)
* ze toch geen hoge snelheden willen hebben, het gaat hen meer om het altijd online zijn voor een vaste prijs.

Bevalt hen tot nu toe erg goed.

Kijk voor vergeleijkingsmateriaal eens op www.adslmetacrawler.nl , daar kun je pakketten vergelijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan