• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

=ASELECT() functioneert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard1970

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 mei 2005
Beste allen,

De functie =ASELECT() zou een willekeurig getal moeten geven tussen 0 en 1. In een werkblad waar ik gebruik maak van deze functie worden soms negatieve waarden weergegeven!
Nu kan ik dan ondervangen door te werken met =ASELECTTUSSEN(), maar kan iemand mij vertellen waarom de functie niet werkt zoals de beschrijving weergeeft?

Groeten,

Richard

Werkt bij mij naar behoren.
Het geeft een random getal tussen 0 en 1.
Telkens bij het drukken op F9.

Staat bij extra, opties, berekenen het vinkje op "Automatisch"?
Wat gebeurd er bij drukken op F9 ?

Dat is raar Richard. Ik heb er op het eerste zicht geen verklaring voor.

Zou je het bestand kunnen bijvoegen, zodanig dat het bij anderen die het bestand openen, ook nog voorkomt?

Heren,

Bizar. het l*** me op geen enkele manier meer om dit te reproduceren.
Gisteravond was ik bezig om verschillende functies te testen, instellingen aan te passen in excel om te kijken welke op een werkblad, werkmap of de hele applicatie invloed hebben. Misschien dat een bepaalde combinatie hiervan dit veroorzaakt heeft??????? Op MS KnowledgeBase kan ik er niets over vinden.
Zodra het zich weer voordoet laat ik het wel weten.
Voor nu is de vraag opgelost in het niets Poef!:shocked:

Groeten,

Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan