asf/wma in OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frieke

Verenigingslid
Lid geworden
15 apr 2001
hallo, ik heb gezocht via de zoekoptie maar niets van dit kunnen vinden dus daarom maar een vraag.

Ik heb win XP home edition en OE 6. Ik heb alle beveiling patches opgehaald en alle noodzakelijke stuurprogramma's. Dit is de situatie. Nu het probleem:
Eerst kon ik gewoon een script in de mail meesturen waarin een asf of wma url stond. Maar nu pakt OE het script niet meer. Ik kan het wel via de bron in de mail zetten maar zodra ik ga versturen is het script leeg. Ook mail die van andere machines komt met een asf script in de mail is leeg.
Het vreemde is zodra ik kies voor de optie in OE invoegen/ achtergrond/ geluid dan kan ik wel een asf of wma url mee sturen en ontvangen.
Oja ik heb windows media player voor XP ( de 9 serie). Die overigens gewoon afs en wma afspeeld.

heeft iemand een idee hoe ik weer via een script asf/wma kan horen en kan versturen??

systeem herstel helpt niet trouwnes..;))

grts
Frieke

Hoi Frieke,

Is dit misschien van toepassing?

Windows Media Player 9. WMP 9 final is out. This is a pretty neat player, much more polished than the old WMP 8. It has big problems for stationery people, though. Microsoft has gone on a security kick, and has disabled certain file embedding abilities for Outlook Express with this update. WMP9 Registry Toolkit addresses these problems.

Groetjes,

Pieter

Ha Pieter, nou was het maar zo.. ik heb inmiddels ook van alles geprobeerd en via de newsgroep microsoft.public.nl.windows.mediaplayer ook nog gekeken, maar helaas.. het script wordt nu wel mee gestuurd maar er wordt geen verbinding gemaakt met de site en dat terwijl al sik op de site ga staan en de asf aanklik wel de verbinding krijg....
Bij de opties/beveiliging heb ik aangevinkt toestaan van scripts en onder het tabblad netwerk de poort 7000-7007

heb je misschien nog een suggestie?? of iemand anders??
alvast bedankt voor de eerste suggestie

grts
Frieke

JAAAAAAAAAAAAAA Pieter na heel veel zoeken enzovoort .... gelukt.. het ging dus uiteindelijk echt om een script dat speciaal voor wmp9 geschreven moet zijn... anders schijnt ie niet te pakken... ik vond het niet in de door jouw gegeven link maar wel via de door jouw gegeven link en wel bij de nieuwsgroep

microsoft.public.windows.inetexplorer.ie6_outlookexpress.stationery

hartstikke bedankt jong

grts
Frieke

ps en nu .. ****a!! vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan