ASK toolbar die ongewenst is

Status
Niet open voor verdere reacties.

fee

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
43
Hallo,
Ik heb sinds twee dagen een ASK toolbar direct onder mijn gewone toolbar staan. Het is iets van ASK met een 'search web' mogelijkheid. Zou er graag vanaf willen. Weet iemand hoe ik deze weg kan krijgen? Weet trouwens niet hoe ik eraan ben gekomen...
Groetjes Fee
 
rechtermuisknop op een toolbar of de gedeelte en dan de naam afvinken:D
 
Geen toolbar, toch ASK

Het probleem van de toolbar is idd eenvoudig op te lossen. Gewoon deïnstalleren.

Ik gebruik Firefox met Google als voorkeurszoekmachine. In dit rijtje stond ook Ask maar heb ik verwijderd.

Als ik nu een onbekende website in de url balk typ, verschijnt toch steeds Ask met een overzicht.
Dat wil ik niet, ik heb er niet om gevraagd. Hoe krijg ik dat nou weg? Ik wil gewoon Google want die bevalt prima.
Wie weet raad?
Jaap
 
Je had het waarschijnlijk mee geinstalleerd met iets, de ask toolbar word wel vaker mee geleverd sinds juni is dat zeker opgevallen bij mij, de volgende keer gewoon niet akoord gaan met de ask toolbar :)

Ik gebruik Firefox met Google als voorkeurszoekmachine. In dit rijtje stond ook Ask maar heb ik verwijderd.

Als ik nu een onbekende website in de url balk typ, verschijnt toch steeds Ask met een overzicht.
Dat wil ik niet, ik heb er niet om gevraagd. Hoe krijg ik dat nou weg? Ik wil gewoon Google want die bevalt prima.
Wie weet raad?
Jaap

Dit valt vast wel bij instellingen in extra te veranderen, of er even naar googlen, maar dit is een oud topic, volgende keer een nieuwe openen? :p ik wil niet voor moderator spelen, als dit zo lijkt, sorry.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan