ASP server pages werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japsur

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Berichten
650
Hallo,

Ik heb in frontpage iets gemaakt, iets met de database interface. Hierbij heb ik de pagina's in .asp gemaakt. Omdat dit niet anders kan met frontpage. Wanneer ik alles upload naar m'n ruimte, geeft ie bij dit weer wanneer ik de resultaten uit een DB opvraag van een query (maakt trouwens niet uit welke): Het onderdeel Databaseresultaten op deze pagina kan de inhoud van de database niet weergeven. De pagina moet een bestandsnaam hebben die op .asp eindigt en de server die als host voor het web dient, moet ASP (Active Server Pages) ondersteunen.

Ik kan trouwens bij xs4all (daar draait ie onder) niet vinden of xs4all pages ook .asp ondersteunen. Maar ik heb wel de pagina's .asp genoemd. Maar het werkt gewoonweg niet?! Heeft er 1 van jullie een idee hoe ik wel gegevens uit een database (.mdb, access), op het internet krijg?!
 
Ik heb zojuist naar de site van xs4all gekeken of asp daar wel wordt ondersteund, maar kon het ook niet vinden. Zal straks proberen verder te kijken.

Maar als je met asp aan het oefenen bent, dan kun je een IIS-server op je pc laten draaien. Je installeert IIS middels de XP-pro CD.

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan