Aspire Predator G7200

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Ik ben nu al een tijdje bezig met het oriënteren naar een goeie computer voor een leuk prijsje.
nu ben ik gister bij bcc geweest. en zag ik deze staan voor 799 euro. Een mooie pc als je het mij vraagt.

nou is mijn vraag wat vinden jullie van deze pc voor deze prijs?

ik ben overigens ook nog bij alternate geweest maar qua prijs klassen maakt het niet veel uit.
daarbij werd ik ook niet echt wat je noemt lekker geholpen het moest maar snel snel gebeuren. en ben ik bcc ingestapt. de manier hoe ze je daar te woord staan vind ik toch wel een stukken prettiger...

afijn ik zit dus nu even naar de chip te kijken en dat is eigenlijk mijn grootste vraag.
Kan hij over 5 jaar nog met zijn tijd mee?

en als je een keuze mocht maken tussen een intel core i7-930 of een AMD Athlon™ II X4 Quad-Core (of zijn dat totaal 2 verschillende dingen?) wat zal je dan kiezen?

en het uitbreiden van hardware hoe gemakkelijk gaat dat? Ik bedoel zoals geheugen kan je die over 5 jaar nog steeds kopen voor deze pc?
zelfde geld voor harde schijven

overigens vroeg ik mij ook nog af of bcc nog steeds een verwijderings bijdragen vraagt? Want voor zover ik weet is dat niet meer. En zo ja hoeveel?

Laatst bewerkt:
Tja, je kan natuurlijk kant en klare pc´s kopen, maar ik denk dat je voor 800 zeker een betere pc kan samenstellen die beter op je wensen aansluit.
Samenstellen kan je bijvoorbeeld ook op alternate, maar er zijn goedkopere sites bijvoorbeeld 4launch, zercom en ICTgoedkopen.
Dan bespaar je veel geld of je hebt een betere pc voor dat geld!

Tja, je kan natuurlijk kant en klare pc´s kopen, maar ik denk dat je voor 800 zeker een betere pc kan samenstellen die beter op je wensen aansluit.
Samenstellen kan je bijvoorbeeld ook op alternate, maar er zijn goedkopere sites bijvoorbeeld 4launch, zercom en ICTgoedkopen.
Dan bespaar je veel geld of je hebt een betere pc voor dat geld!

ja ok, maar dat was mijn vraag niet ;)

Oke, dat snapte ik ook wel:P
Ik vinkte alleen het samenstellen even aan, zodat je daar in elk geval over na heb gedacht.

zoals ik in eerdere topics al aangaf ben ik geen held in hardware.
als ik ergens iets koopt wil ik gewoon persoonlijk geholpen worden.
duidelijke taal en iemand die meedenkt.

dankzij mensen om me heen weet ik er steeds meer over.
alleen het verschil tussen processors weet ik niet.

ik ben er achter gekomen dat het voor mij best te ingewikkeld is, iedereen ervaart dat natuurlijk anders.

en zoals ik al zei ben ik een tijdje aan het orienteren dus het zelf samenstellen van een pc is ook ter sprake gekomen, het ligt gewoon niet in mijn straatje. simpel.
ben nogal een chaotje erin, dus wil gewoon een kant en klare pc hebben en dat ik hem zelf e.v.t. kan uitbreiden... hdd of geheugen etc...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan