ASRock H61M-VS netwerkkaart 1000 MBit/s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sneakers35

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2011
Dit is mijn moederbord ASRock H61M-VS ,deze heeft een onboard netwerkkaart maar die gaat maar tot 100 MBit/s. Nu wil ik graag een 1000 MBit/s kaart in mijn pc kopen i.v.m. mijn 120 MB abonnement, hij gaat nu naar ongeveer 80 MB en ik heb hem getest met een andere pc met een 1000 MBit/s kaart en dan haalt hij wel 120 MB.
Ik heb nog - 1 x PCI Express 2.0 x16 slot
- 1 x PCI Express 2.0 x1 slot over.

Nu is mijn vraag kan ik gewoon een pci x1 netwerk kaart 1000 MBit/s kopen zodat ik de 120 MB wel haal en ik wil misschien binnenkort op dat andere
slot pci x16 een betere kleurenkaart kopen.

Is dit haalbaar ? Of zegt iemand nee dat moet je niet doen en koop gewoon een 1000 MBit/s pci x16 kaart en geen nieuwe kleurenkaart.

Vriendelijke groeten,

Sneakers35

En mijn excuus als ik alles niet technisch heb geformuleerd.

Zoals ik het zie zou dat geen probleem moeten zijn, maar let er wel op dat mocht je een betere GPU aanschaffen dat hij niet te dik is anders komt hij over je pcieX1 heen te zitten en dus zou je dan je netwerkkaart weer moeten verwijderen.
Maar nogmaals is mogelijk.

Suc6

groeten Aad

Dat dacht ik ook Aad, dus ik ga een 1000 MBit/s pci x1 netwerk kaart kopen en dan maar uitvogelen welke kleurenkaart ( GPU ) er nog in past. Ik zie nu wel het is wel leuk en handig zo'n kant en klare pc maar als je wat extra's wilt sta je al snel te kijken.

Dank je wel Aad voor je reactie.

Vriendelijke groet,

Sneakers35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan