Asrock ION 3D 152D (Zwart): systeemkast of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FabioMan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2013
Beste iedereen,

Ik ben van plan om een voordelige systeemkast te kopen. De overige hardware heb ik al. Nu heb ik op het internet gezien dat de Asrock ION 3D 152D (Zwart) een goed systeem is. Als ik hierover op het internet verder kijk krijg ik niet de indruk of dit ook daadwerkelijk een systeemkast is. Ik wil het gebruiken of af en toe te internetten en gebruik te maken van microsoft office.

Weten jullie of dit mogelijk is met de Asrock ION 3D 152D (Zwart) en wie heeft hiermee ervaring?

Groet,
Pablo

Het is een compleet computertje in een kleine behuizing. Dus je hebt zelf dan nog een beeldscherm, toetsenbord en muis nodig. Het is geen high-end systeempje, maar wel voldoende krachtig voor internetten en gebruik van office. Hier wat meer informatie over het kastje: klik

Dat kan nooit goed zijn. Een computer in een kast van de grote van een baksteen (Sarcasm)

Volgens mij is het ook een pc uit de middeleeuwen. DDR2 en een processor die gelijkwaardig is aan de laatste pentium 3 processoren.
Kan je niet beter iets een wat meer up to date systeem kopen? Zoiets bijv: http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/464316 < 310 euro met een *128GB* SSD)

Weet niet of je een beetje handig ben, maar als je de pc zelf in elkaar zet. Scheelt het je al gauw 60 euro.

Edit: De PC ondersteunt Sata-600 en de laatste socket, 1155 procesorren. (I3, I5 , I7 derde generatie)
Geheugen kan worden uitgebreid naar 16GB-1600Mhz.

Laatst bewerkt:
@ Sander: nieuwste socket is socket 1150 van Intel....

Bedankt voor jullie reactie. Uiteindelijk durf ik het toch niet aan om een Asrock te kopen. Uiteindelijk koop ik een iets duurdere Dell met i3 processor. MVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan