ASROCK K7vm2

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimcole

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2003
Voor de derde keer heb ik nu al problemen met het krijgen van een stabiele PC met dit type moederbord.
Als processor gebruik ik een NIEUWE AMD AHTLON XP2000+, maar na enkele dagen is het mis: geen opstarten meer na de bios, kan geen CD-rom meer vinden, start alleeen in veilge Win98 modus enzovoort. Ik heb al drie keer keurig netjes van de leverancier een nieuw bord gekregen, maar ik ben nu natuurlijk bergen tijd kwijt aan deze toestanden.
Heeft iemand verglijkbare problemen of juist hele goede ervaringen met dit bord?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je misschien eens aan iets anders moet gaan denken als het na drie moederborden nog steeds niet opgelost is... Zoals geheugen, wat voor geheugen heb je?

Dat is het ook niet: Ik heb 256MB DDR Kingston geprobeerd, en dat deed het in 2 van de drie borden, ik heb dubbelzijdig 256MB DDR OEM geprobeerd en dat deed het maar in 1 bord en ik heb 128mb sdram gebruikt en dat doet het in alle drie de borden.

Maar met dat SDR-SDRAM is 'ie nog steeds instabiel?

Er zijn nog andere gemeenschappelijke factoren: de CPU, harde schijf, voeding etc.

Heb ook al andere Harddisk, cd-rom, en andere,wel hetzelfde type 300Watt kast geprobeerd, maar nog steeds instabiel.
Ik heb op dit forum wel eens gelezen, vooral bij ECS Mobo's dat een 300Watt voeding misschien aan de lage kant is voor een XP200+ processor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan