Ass P5GD1 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

katkabaa

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2005
Ík zit nu echt met m'n handen in het haar, ik heb ds net dit moederbord gekocht en daar zit een hele mooie kabel bi voor de CD-rom aansluiting. Alleen is er dus nergens ophet moederbord een plek gereserveerd om deze kabel op aan te sluiten. Serieus heb ik slechts een aansluiting voor de floppy, voor de harddisk en voor de power.

Kan iemand mij hier wat wijzer maken? Dit moederbord kan toch wel een cd-rom installeren?

GreetZ Tiki

Je hebt die wel hoor. Echter zijn er 4 aansluitingen voor SATA harde schijven. 1 IDE connector waar je 2 CDRom of DVD kan aansluiten. Voor je harde schijf moet je dus een SATA HD hebben.

please help

dat van die sata aansluitingen heb ik gezien, maar dat is echt compleet nieuw voor mij. ik heb 2 kabels geregen waarvan ik 1 kan aansluiten op een losse kabel van de rom en het andere end kan ik nergens kwijt. en een tweede kan ik inderdaad op zo'n sata aansluiten maar ik weet niet waar het andere eind in moet. En waarom krijg je uberhaupt zo'n cd-rom kabel erbij? ik ben echt een beetje bijster.

het antwoord was simpeler

Ik ben er intussen achter, ik kon of: een Sata harddisk kopen, of een extra PCI slot inbouwen. Ik heb gekozen voor de eerste optie aangezien ik met de oude harddisk een nieuw pc kon opbouwen, en kwam er later achter dat ik nog een pcislot had liggen.

Tsja...

In ieder geval tnx every1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan