Assasin's Creed Brotherhood start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinhood12

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2011
hallo

zo als je ziet heb ik problemen met Assassin's creed brotherhood die ik heb op de pc.
nou het blijkt dat hij niet op kan starten als ik op dat pictogram druk kom zon game launcer dan druk ik op spelen en dan komt er geen game voor er staat alleen dat de game is opgestart en komt er geen reactie. weet iemand de oorzaak hier van

ALVAST BEDANKT

MY SPEC van mij computer

CPU info intel(R) Celeron (R) XPU 420 @ 1.60Ghz

display Adapters Intel(R) G33/G31 Express Chipset family netmeeting driver RDPPD

Laatst bewerkt:
heb je wat meer info?
specs van je pc?
foutmelding?
wat gebeurt er als je in de taakbalk op het icoontje klikt?

nou het gaat zo druk op icoontje dan checkt alle updates en dan komt zon game launcer dan druk je op spelen en dan gebeurt er niks dan zie je helemaal boven Assassin's creed brotherhood reageert niet of zo iets dat is dus het probleem en de specs zie je boven aan. ik hoop dat jullie aan hebben

ben bang dat je niet helemaal aan de minimum specificaties voldoet
OS: Windows XP (32 of 64 bit) /Windows Vista(32 of 64 bit)/Windows 7 (32 of 64 bit)
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ of AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
RAM: 1.5 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista - Windows 7
Videokaart: 256 MB DirectX 9.0-compatibele kaart met Shader Model 3.0 of hoger
Geluidskaart: DirectX 9.0 -compatibel
DirectX-versie: DirectX 9.0
DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer station
Vrije ruimte: 8 GB Aanbevolen: Toetsenbord, muis, gamepad (optioneel)

je kun nog wel even op www.canyourunit.com de test doen

Inderdaad, deze game gaat niet werken op jou systeem.
Niet alleen je processor is grof gezegd slecht, budget processor van Intel, maar ook je videokaart is een onboard versie.

De site can I run it, geeft een leuke indicatie, maar zegt eigen niks.

en can you run it heb ik gedaan :D en ik moet in iets met hd of zo ATi radeon HD doen of maakt niet zo veel uit dan ?

Je processor is niet goed, zelfs met een betere videokaart kom je er niet.

Laatst bewerkt:
ik heb video kaart op het oog dese Radeon 5450 1 GB (512 mb on board) + DVI + HDMI Powercolor en processor

Pentium Dual Core 820 2x2,8 ghz socket 775, pulled

De 5450 is geen gamers kaart, maar belangrijker is welk moederbord je hebt en welke processoren deze ondersteund.

er staat op de achter op doosje met allemaal dingen wat je moet hebben en voor processor intelcore 2 duo 1.8GHZ of AMD athlon en voor en voor beeld kaart is ati radeon HD OF NVIDIA geforce en zo ik snap er nu geen bal meer van wat moet ik nu doen?

Beide heb je niet, wat er op het doosje staat.

dat heb ik niet nee maar wat moet ik nu doen nieuw beeld kaar kopen of iets anders

Zoals aangegeven, voldoen je processor en videokaart niet. Het is afhankelijk van je moederbord, wat je eventueel nog kunt upgraden. Gezien de processor, ben ik bang dat het zonde geld is om hier nog in te investeren.

Upgraden = vernieuwen van onderdelen. Ben alleen bang dat het zonde geld is voor jou systeem.

Maakt niet uit of je een game met een image vanaf HD speelt, je hardware moet het aankunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan