nee, zonder bonnetje zal het waarschijnlijk echt ONMOGELIJK zijn om te ruilen, of geld terug te halen. schiet me opeens te binnen dat je waarschijnlijk zelfs met bonnetje ook niet kan ruilen of geld terug krijgen, daar je de keycode van de game dan al weet en die dus ook zou kunnen gebruiken voor een crack versie. probeerde zelf eens de gekochte versie van Boilingpoint te ruilen, (daar t vooral bij release zonder patches een erg buggy game was)die ik had gehaald bij Mediamarkt. men deed t niet omdat het een game was die gebruik maakte van een keycode. kan me niet meer herinneren of Assassins Creed er ooo eentje heeft maar geloof t wel.
vreemd dat je de game niet op je pc kan terug vinden, dit doet vermoeden dat de game niet geinstalleert is., dit is simpel en snel te checken. kijk even in je windows verkenner naar de map;
C;/program files/ ubisoft/Assassins Creed
of
Start/All programs/Ubisoft (nl versie; Start/progamma's/Ubisoft)
als je die niet kan vinden dan is de game niet geinstalleert, misschien dat de install niet helemaal goed ging, en sommige games de-installeren dan automatisch alles weer.
of t moet zijn dat je de game niet default (standaart) hebt geinstalleert, ik bedoel, t kan zijn dat je ipv C;/ een andere schijf heb gekozen.
mocht dit t geval zijn, check dan even die andere schijf.
hoop voor je dat je t op kunt lossen, laat maar weer weten hoe of t gaat,
leon