Assasins Creed kan ik niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

toletje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
ik heb Assasins Creed gekocht ik deet hem in mijn pc en ik install hem....klaar
maar nu start ik hem op vraagt hij om een cd terwijl ik gewoon de goede orgineele cd er in heb zitten :S

plz help mij

dat is inderdaad wel erg vreemd, je zou m even kunnen de-installeren en weer opnieuw installeren. mocht je dan toch die merkwaardige foutmelding weer krijgen dan kun je 2 dingen doen denk ik;
-of terug gaan naar de winkel of waar je m gekocht hebt.
-of je kunt even online zoeken naar een "assassins creed no cd" patch en die installeren. die zorgt er nml voor dat een game dan gespeelt kan worden zonder cd/dvd, (let wel, dit kan dan enkel off line, sp mode, niet online, daarvoor heb je de dvd key toch nodig).
wel waardeloos hoor, want t is echt een mooie en leuke game,

succes,

leon

Ik zou zoiezo voor het eerste gaan, maar het tweede zou ook geen probleem moeten zijn aangezien je alleen maar sp kan met Assassins creed :o

oke heb ik allemaal gedaan maar doet het nog steeds niet en ik kan hem ook niet op mijn pc vinden in een bestand map :S (als ik trug ga kan ik dan een nieuwe krijgen ZONDER bonnetje)

:)

nee, zonder bonnetje zal het waarschijnlijk echt ONMOGELIJK zijn om te ruilen, of geld terug te halen. schiet me opeens te binnen dat je waarschijnlijk zelfs met bonnetje ook niet kan ruilen of geld terug krijgen, daar je de keycode van de game dan al weet en die dus ook zou kunnen gebruiken voor een crack versie. probeerde zelf eens de gekochte versie van Boilingpoint te ruilen, (daar t vooral bij release zonder patches een erg buggy game was)die ik had gehaald bij Mediamarkt. men deed t niet omdat het een game was die gebruik maakte van een keycode. kan me niet meer herinneren of Assassins Creed er ooo eentje heeft maar geloof t wel.

vreemd dat je de game niet op je pc kan terug vinden, dit doet vermoeden dat de game niet geinstalleert is., dit is simpel en snel te checken. kijk even in je windows verkenner naar de map;

C;/program files/ ubisoft/Assassins Creed
of
Start/All programs/Ubisoft (nl versie; Start/progamma's/Ubisoft)

als je die niet kan vinden dan is de game niet geinstalleert, misschien dat de install niet helemaal goed ging, en sommige games de-installeren dan automatisch alles weer.
of t moet zijn dat je de game niet default (standaart) hebt geinstalleert, ik bedoel, t kan zijn dat je ipv C;/ een andere schijf heb gekozen.
mocht dit t geval zijn, check dan even die andere schijf.

hoop voor je dat je t op kunt lossen, laat maar weer weten hoe of t gaat,

leon

Laatst bewerkt:
Weet je 100% zeker dat je een origineel spel hebt?

Want over het algemeen zeurt een spel alleen om een cd als deze gekopieerd is en dus illegaal.

Wat je nog kan proberen is een Crack te plaatsten, is jou spel inderdaad illegaal, dan zal deze crack zich op de cd bevinden in een speciale map. Die crack kopieer je en plak je over het originele opstartbestand van het spel in de map waarin je deze hebt geinstalleerd. Je krijgt dan de vraag of je het bestaande bestand wilt vervangen, krijg je die vraag niet, zit je op de verkeerde lokatie.

En inderdaad, bij een illegaal spel kan je online spelen vergeten.

oke ik probeer het met administrator uitvoeren miss dat hij het dan wel doet (en nee hij niet illigaal ik heb hem gekocht van freerecord shop)

Laatst bewerkt:
maar als ik nouw die assasins creed bestanden naar mijn bureau blad sleep van de cd ?

HELL YEAA !! hoe doet het ahaha ik zette de files van de cd naar mijn burea blad dan installde ik hem daar en toen deet hij het :):):):):)

tnx voor de hulp

heel vreemd hoor, geeft ook een knap rommelig buroblad, haha.
maar goed, hij doet t tenminste, veel plezier in de middel eeuwen!!

leon

maar nu vriest het beeld steets vast en nee het ligt niet aan mijn cooler die kappot is en ik niet aan mijn grafische kaart :S

Kan jou pc het spel eigenlijk wel aan?

Kijk eens op deze site: www.canirunit.com

Zoek het spel op in de lijst en klik op de grote button. Nu word er gekeken naar je systeem en naar het spel. Vervolgens geeft de site aan of je aan bepaalde eisen wel of niet voldoet.

Dit moet je uiteraard wel doen met de pc waar het spel op staat.

dan is een meer voorkomend probleem met assassins creed. :confused: Geen idee hoe dat op te lossen is. :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan