assasins creed windows 7 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

JB169

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
hoi,
ik heb net een nieuwe computer gekocht, maar als ik assassins creed (1) wil spelen in DX10,dan crasht het spel na 10 minuten.
kan ik hier iets aan doen

computer specs:
windows 7 home premium 64 bit
AMD phenom x6 1055 t
hd 5670 1GB
4 GB ram

idd

klopt idd niet speelbaar op windows 7 je dient Windows xp x64 te installeren heb dit ook moeten doen
gelukkig had ik dit staan

Ik heb hem gewoon uitgespeeld op Windows 7 64bit, dus ik weet niet wat voor issue je kan hebben.
Sowieso als ie opstart en een tijdje speelt kun je er van uitgaan dat het gewoon op je pc werkt, maar er is dus iets waardoor het crashed. Drivers of kapotte hardware is dan voor de hand liggender :)

ik weet het niet hoor, maar ook niet als je hem in compatibiliteitsmodus als xp uitvoerd ?

mvg,
Axel Lemmens

re

nee werkt ook niet enige oplossing is windows xp instaleren of je game terug brengen en ruilen voor een andere

Assasins creed werkt gewoon op 64bits systeem, er wordt vanzelf 32bits gebruikt. Heb het hier op zowel Vista als Windows 7 werkend gehad.

re

ik heb hier 4 pc's staan windows 7 64 bits die hoger specs hebben dan het spel en assasins creed I draait daar niet op

niet dat zo groot probleem was de 2de was stukken beter en kon ik wel draaien :p

ik ga hem ruilen voor deel 2,die blijkt toch beter te zijn..
iedereen bedankt voor de hulp :thumb:

goede keus ;):P

ik heb hier 4 pc's staan windows 7 64 bits die hoger specs hebben dan het spel en assasins creed I draait daar niet op

niet dat zo groot probleem was de 2de was stukken beter en kon ik wel draaien :p

dan zal het wel aan je hogere specs liggen.

Laatst bewerkt:
Ja goeie keus, deel 2 was idd beter, maar ik had deel 1 niet willen missen voor het complete verhaal he :)

ja dat is zo. ik kwam achter de assassin's creed serie net een paar maanden voor dat het 2de deel uit kwam. dus toen dacht ik dan koop ik het eerste. :D
maar om eerlijk te zijn vind ik het eerste deel maar eentonig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan