Assassin's Creed 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloom

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2010
zou iemand mij mij dit spel kunnen helpen? ik heb hem net geïnstalleerd en heb ge probeert te spelen direct als ik hem aan klikt gaat hij laden maar altijd tussen 50 / 60 % stopt hij, en reageert het programma niet meer, en moet ik hem de computer opnieuw opstarten.
weet iemand hoe ik dit goed krijg? volgens de gegeven voldoe ik aan elke volwaarde.

alvast bedankt

kloom.

http://img10.imageshack.us/img10/409/assasiancreek.png

Poeh, dan zou ik het niet zo snel weten helaas :(. Wellicht nog wat langer wachten voor je de pc herstart, soms "lijken" programma's vast te lopen, maar gaan ze uiteindelijk toch door (ook als de pc denkt dat ze vast zitten), of wellicht een herinstallatie?

Poeh, dan zou ik het niet zo snel weten helaas :(. Wellicht nog wat langer wachten voor je de pc herstart, soms "lijken" programma's vast te lopen, maar gaan ze uiteindelijk toch door (ook als de pc denkt dat ze vast zitten), of wellicht een herinstallatie?

ja ik had hem al verwijdert en weer geïnstalleerd maar het bleef hetzelfde....:confused: en als ik alt + control + delte deed zij hij al dat het programma niet reageerde.

Laatst bewerkt:
miss houd je firewal het tegen???
weet niet of dat er mee te maken heeft maar het is een optie die mij te binnen schoot :confused:

Laatst bewerkt:
dat zou hij dan wel moeten aangeven en als je dat opstart zit je nog niet op het internet.

moet je ook adobe reader downloaden? dat heb ik nog niet volgens mij is het niet verplicht

ik heb het gedownload alsnon helemaal niks, alsnog stopt hij tussen 50 / en 60 % en dan start hij zich nu vanzelf op :eek:

Pfja, lijkt me stom als Wind xp assasins creed niet ondersteund...
Maar ik zou het niet weten.
Op Win 7 deed ie het wel.
Zou hem proberen ergens anders vandaan te halen, en als je hem hebt gekocht mja... stom.

Spel werkt gewoon onder XP...

Verder, update xp eens naar sp3.

Update je drivers en probeer het spel dan nog eens te installeren.

Spel werkt gewoon onder XP...

Verder, update xp eens naar sp3.

Update je drivers en probeer het spel dan nog eens te installeren.

ik heb een beetje gezocht en so maar ik weet niet goed welke/hoe ik die drivers download zou je me dat even en het klein uit kunnen leggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan