Assassin's Creed 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Beste gamers,

Ik mag van mijn moeder een nieuw spel kopen voor mijn Playstation 3 voor maximaal 30 euro. En ik zat te denken aan Assassin's Creed 2, Want die heb ik nog niet en die (schijnt) leuk te zijn heb ik gehoord. Is dit echt zo? Is hij het geld waard? En hoe werken die missies eigenlijk bij dat spel? want bij GTA moet je naar een icoontje op je map, Werkt dit ook zo bij Assassin's Creed 2? Ik heb weinig over het spel gelezen of dergelijke, Maar zo op youtube te zien lijkt hij me leuk maar voordat ik hem koop wil ik wat recensies horen en informatie over het spel.
 
Assassins Creed is een heel leuk spel. Ik vind alleen dat je het snel hebt uitgespeeld. Je hebt de storyline, een paar extra events en nog wat collectables en dat was het dan wel. Geen co-op of multiplayer mode, wat een een vrij kort spel maakt.
 
Oke, En hoe zit dat met de storyline? wie geeft je de missies? en waar moet je naartoe met de missies waar kun je zien waar je de missies kunt starten? net als bij GTA naar een marker op je map?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Precies zoals in GTA inderdaad. Een marker op je map en dan een vent die je een missie geeft. De storyline heb ik niet echt gevolgd dus ik kan je daar weinig over vertellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan