Assassin's Creed 3 Werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaphark

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2012
Hoi allemaal,

Ik heb net Assassin's creed 3 geïnstalleerd. Toen ik hem starte was er niks aan de hand. Maar toen ik even alt tab ging om even andere programma's te openen liep hij compleet vast.
Nu moet ik telkens rebooten zodat geen programma's open staan en dan kan ik pas spelen.

Hij gebruikt geen maximaal RAM en ook geen maximaal Processor.

Iemand een idee?

Gr,

De nieuwste drivers heb ik

Specs :
i5 2.3 Ghz
4 GB Ram
En een GT 510M

ik weet niet zeker of je het spel wel aan kan :s
even een mailtje sturen daar unbisoft en vragen of je met een slappe gpu als 510m het aan kan

Gezien je andere topic over de "Savegame" van deze game. Is de game niet gewoon corrupt geworden door je CTRL+TAB actie?

Nee ik wou de savegame backuppen voor het geval dat. Maar 5 klasgenoten hebben precies dezelfde versie als mij en bij hun loopt die probleemloos. Heb het spel er ook al opnieuws opgezet.

Je onboard videokaartje kan de game echt niet goed of mogelijk helemaal niet aan. Ik gok dat het een laptop is, gezien de M bij de videokaart.

Assassin’s Creed 3 Minimum System Requirements
Processor 2.66 GHz Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ or better recommended
Video Card 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)*
Memory 2 GB (4 GB recommended)
OS Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
HDD Space 17 GB of free hard disk space
Additional Info DirectX 9.0c-compliant (5.1 surround sound recommended)
AMD Radeon HD 3870 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series or better NVIDIA GeForce 8600 GT / 9 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 series or better
Bron;
http://www.gamers-lab.com/game/assassins-creed-3/pc-system-requirements-and-release-date/

Mwah... Ik heb dezelfde videokaart als 4 anderen in mijn klas en bij hun zijn er geen problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan