assassin's creed beeld werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsco19

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
ik heb assassin's creed 1 voor pc gekocht maar het beeld stottert wat kan het probleem zijn?

Het kan zijn dat je pc het niet aan kan.

Wat zijn de eigenschappen van de pc?

wat meer info
wat zijn je spec's
voldoet je pc aan de eisen
(sorry voor dubbel toen ik op reageer drukte stond die andere er nog niet)

Laatst bewerkt:
ik weet niet precis wat de spec's.
me pc zou aan de eisen moeten voldoen.

kijk ff wat deze site zegt en kijk of hij zegt of je het aan kan en post je onderdelen die hij aangeeft. http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ (wil soms laggen als site zegt dat het wel kan)

welk meer pc heb je naam nummer merk

of ik het een zelfbouw.

zeg alles maar wat je weet over je pc hoe oud hij is enzo
alke info kan helpen

Laatst bewerkt:
ik weet niet veel (eigenlijk niks), maar ik heb die check gedaan en hij zei dat alles goed was.

wat staat er bij video card cpu en ram

en staat onder in het blauw you have

CPU
Recommended: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better
You Have: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+

Recommended: 1 GB Windows Xp / 2 GB Windows Vista
You Have: 1.7 GB

Video Card
Recommended: 256 MB DirectX 10.0compliant video card or DirectX 9.0compliant card with Shader Model 3.0 or higher (NVIDIA GeForce 6800+ / ATI Radeon X1600+)
You Have: GeForce 7050 PV " nForce 630a
Features: Recommended attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 512.0 MB
3D Yes Yes
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 3.0
Vertex Shader version 3.0 3.0

dat is mooi je ram en cpu is het zeker niet

je videokaart twijfel ik of het het wel echt aan kan is hij onboard of ik hij niet mee gebakken op je moederbord.

je kan dat zien aan of hij tussen die zooi aansluitingen zit van usb toetsenbord muis internet en alles achter in je pc. het gaat om de stekker van je beeld scherm zoon blauwe.
als hij daar niet bij ziet is je video kaart niet mee gebakken dan zie je hem in een soort gleuven een stukje er naast.

kan het niet op een andere manier?? ik dacht dat ie 'los' zit. maar ik zal kijken.
ik ga nu me nest in dus ik kijk morgen wel.
truste iedereen ;)

je videokaart is te zwak. Je hebt waarschijnlijk een onboard kaartje. Deze snoept trouwens ook 256 mb ram van je gewone ram af!!

Een betere videokaart er in en je kan spelen. Kijk wel even of je PCIe of AGP hebt. Ik gok zelf PCIe...

Met vista/7 en een nieuw DX10 videokaartje kun je het spel super mooi spelen...!

voorbeeld:

http://www.alternate.nl/html/produc...+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI&l3=Radeon+HD4000

Zelf heb ik een vergelijkbaar systeen als jouw maar dan met de bovenstaande videokaart. Ik kan hem met windows 7 super mooi en soepel spelen!!!

Een losse videokaart aanschaffen als je deze game wil kunnen spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan