Assassin's Creed Brotherhood startniet op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borias

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
goedemorgen,

Ik heb het volgende probleem met Assassin's Creed Brotherhood
hij wil namelijk niet opstarten! hij checkt alleen op nieuwe updates.
zodra hij dat heeft gedaan sluit hij Assassin's Creed Brotherhood af en start vervolgens niet op!

ik heb trouwens alleen een laptop?!

hopelijk heeft iemand een oplossing want wil hem wel graag spelen! :P

p.s. drivers van de videokaart zijn uptodate!

ik heb een HP Pavilion DV7
volgens de check komt alles op groen (minimaal!?)

en yep ik heb LEGAAL gekocht!! ;)

ik heb het zelfde probleem gehad. je moet een save file path maken.

dit zijn de paths die je dient te maken:

Win7 & Vista OS:
C:\Users\<your USERNAME>\Saved Games\Assassin's Creed Brotherhood\Saved
engelse versie

C:\Users\Gebruiker\Saved Games\Assassin's Creed Brotherhood\Saved
nederlandse versie

Win XP OS:
C:\Documents and Settings\<your USERNAME>\Application Data\Ubisoft\Assassin's Creed Brotherhood\Saves

Dus gewoon de mapjes maken pressies volgens de namen zoals hier boven weer gegeven. en hij zou moeten werken. mocht het niet werken pm me even ik heb nog wel wat andere oplossingen op andere forums gevonden.

Laatst bewerkt:
Hier hetzelfde probleem.
Kan je eens duidelijk uitleggen wat ik met die pathh-dingen moet doen.:)

Thx

spel werkt niet?

Een nieuwe path maken dan moet je nieuwe mapen maken op de locatie en met de naam zoals eerder aangegven. (Afhankelijk van je os.) Ik kan wel een stappen plan schrijven voor win 7.

Laatst bewerkt:
Een nieuwe path maken dan moet je nieuwe mapen maken op de locatie en met de naam zoals eerder aangegven. (Afhankelijk van je os.) Ik kan wel een stappen plan schrijven voor win 7.

Het zit zo:

Ik heb daarnet een nieuwe monitor gekocht en heb daar het spel 'gratis' bijgekregen.
Alles netjes geïnstalleerd en bij opstarten kreeg ik melding van een update.
Deze ook gedaan.
Wanneer ik vervolgens het spel wil opstarten kom ik heel even terug in het update-scherm terecht en daarna niets meer.
Na controle via de bovenvermelde link, is mijn systeem volledig GROEN bevonden.

Dat stappenplan zou bijgevolg zeer welkom zijn. Graag in beginnerstaal :)

Alvast bedankt.

path

1. voor win 7 ga je naar de map C:\user\gebruiker

(gebruiker is de naam van jou gebruikers account bij mij heet die cosmos dus moet ik naar C:\user\cosmos)

2. in de map van je gebruiker maak je de map aan ''Saved Games'' (zonder haakjes en exact zo geschreven.)

3. in de map ''Saved Games'' maak je een map '' Assassin's Creed Brotherhood' (weer exact zo schrijven).

4. en als laatste maak je in de map ''Assassin's Creed Brotherhood'' een map ''Saved'' (nogmaals exact zo schrijven).

en als je dat hebt gedaan zou de game moeten werken.

als je nu in de map ''Saved'' kijkt en je gaat naar de adres balk hoort er dit te staan (afhankelijk van mapopties)

C:\Users\Gebruiker\Saved Games\Assassin's Creed Brotherhood\Saved

zo maak je een nieuwe path. een path is niets anders dan een verwijzing naar een bepaalde map/plek op je hardeschijf. in dit geval naar de saved map die in de assasin cread map,etce.

maar omdat de mappen niet bestonden om je savegame in op te slaan doet je game het niet. dan maken we de mapen toch zelf.

p.s. mappen maken doe je met de rechter muisknop optie nieuw / map

ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is. mocht het niet werken stuur maar nog een bericht. ik heb op internet meerdere oplossingen gevonden voor dit probleem.

Sorry voor de late reactie, maar het probleem is opgelost volgens de manier die je hierboven hebt uitgelegd.
Bedankt voor de moeite.

Grtz,
Snoekie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan