assassin's creed crasht na half uur

Status
Niet open voor verdere reacties.

badjack

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
ik heb steeds een error na ongeveer een half uur, ik heb het illigaal, en ik heb het al op dx9 en op dx10 geprobeerd, nadat ik versie 1.02 heb gebeurd het nog steeds

ik heb echt HEEL erg snel hulp nodig want het is mijn enige spel op het moment dat het nog doet en ik wil het graag kunnen spelen zonder steeds te crashen :(

nee daar ligt het volgens mij niet aan want ik heb heel erg goede ventilators in mijn pc, ik heb trouwens vista maar bij xp was het probleem hetzelfde

nee daar ligt het volgens mij niet aan want ik heb heel erg goede ventilators in mijn pc, ik heb trouwens vista maar bij xp was het probleem hetzelfde

Ik raad je toch aan om even te kijken, hoe goed ze ook zijn, als er stof op de koelelementen zit dan word hij toch wel warm:thumb:

Eerst de makkelijke oplossingen zien te vinden:p

Nieuwe Grafische drivers installeren misschien?, gebeurt dit al sinds de eeste keer dat je het spel speelt? enz enz... maak even een duidelijke opsomming waaraan het allemaal niet kan liggen.

grtz en suc6!

hmmm ik heb net gekeken en volgens een ander check programma is mn CPU frequency onder het minimum ik heb: Intel(R) Pentuim(R) Duel CPU E2140 @ 1.60GHz (2 CPUs), meschien zegt het jullie iets?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan