assassins creed II loop ******* traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Berichten
704
Ik heb assassins creed II op mij lapotop geinstalleerd, ik heb eerst nagekeken of mijn laptpo voldeed aan de eisen en dit was zo.
Toch loopt het spel zeer traag, de stem komt niet overeen met wat de mensen zeggen, ik hoor hun eerst spreken en nadien bewegen ze pas hun mond.
Bij de graphics heb ik alles al lager gezet, doch het spel gaat nog steeds traag, dit is zeer ambtetant bij het vechten.
Wat kan ik nog doen?

Dit zijn mijn spec
CPU: Intel Mobile Core 2 Duo T9550 @ 2.66GHz Penryn 45nm Technology
RAM: 4.0GB Dual-Channel DDR2 @ 399MHz (6-6-6-18
Graphics: Generic PnP Monitor @ 1440x900, 256MB Quadro NVS 160M (Dell)
 
Zou je hier even de test willen doen: www.canirunit.com

En plaats dan de volledige uitslag eens hier.

Heb een beetje het vermoeden dat, ondanks dat je zou moeten voldoen aan de eisen, de laptop toch roet in het eten gooit. Daar een laptop in principe niet gemaakt is om mee te gamen.
 
CPU
Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon 64 X2 2.4 GHz
You Have: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T9550 @ 2.66GHz
PASS

CPU Speed
Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon 64 X2 2.4 GHz
You Have: 2.66 GHz
PASS

RAM
Minimum: 1.5 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista - Windows 7
You Have: 3.5 GB
PASS

OS
Minimum: Windows XP (32 and 64 bit) / Windows Vista (32 and 64 bit) / Windows 7 (32 and 64 bit)
You Have: Microsoft Windows Vista Ultimate Edition Service Pack 2 (build 6002), 32-bit
PASS

Video Card
Minimum: 256 MB DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher (NVIDIA GeForce 7/8/9/100/200 series / ATI RADEON X1950, HD 2000/3000/4000/5000 series)
You Have: Quadro NVS 160M
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 1.7 GB
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0


DirectX version
Minimum: DirectX 9.0
You Have: 10.0
PASS

Sound Card
Minimum: Yes
You Have: IDT High Definition Audio CODEC
PASS

Free Disk Space
Minimum: 8 GB
You Have: 15.1 GB
PASS

DVD-ROM
Minimum: Yes
You Have: RGFU VW5UV4XMV09I SCSI CdRom Device
PASS
 
Ik heb eens even gezocht op de quadro videokaarten en op internet is o.a. dit te lezen over deze kaarten:

De gaming prestaties zijn vergelijkbaar met de GeForce 9300M GS en daarmee enkel geschikt voor minder veeleisende games op lage details. De zakelijke drivers zijn niet geoptimaliseerd voor games en kunnen daarom mogelijk nog slechter presteren (of bugs bevatten). Het geheugen is geklokt op 700MHz (DDR3) of 400MHz (DDR2), welke merkbaar trager is.

Bron: http://www.notebookcheck.nl/NVIDIA-Quadro-NVS-160M.17614.0.html

ik vermoed dan ook dat het probleem hieruit voortkomt. De kaart is geschikt voor vele zaken echter gamen is daar niet 1 van.

Al even op de laagste instellingen geprobeerd?
 
Lita112;3526242 Al even op de laagste instellingen geprobeerd?[/QUOTE zei:
Staat al in het begin, bij canirunit kan je ook op recomment drukken, heb je dan nog steeds alles oke?
Want je kan wel minimum hebben, maar dat kan ook aangeven dat hij gewoon het spel gewoon traag afspeelt.
En wat boven ook al gezegt werd, laptop is niet gemaakt om te gamen :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan