Assassin's Creed

Status
Niet open voor verdere reacties.

battlefield2

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
Beste helpmij,
Ik heb sinds kort, assassin's creed
en als ik het spel ga spelen sluit het spel in de tutorial af....:shocked:
Ik heb de videoinstellingen van het spel al op laagst gezet terwijl dat eigelijk niet nodig zou hoeven zijn naar mijn weten want het spel Call Of Duty 4 kan ik wel op normale instellingen spelen...
iemand een idee?
groeten

Zorg dat je besturingssysteem up to date is,
Videokaart drivers naar de laatste versie upgraden via hun site,
Installeer het spel opnieuw, met de laatste patches
dan opnieuw proberen of het werkt.

Werkt het dan niet, dan zou ik via google eens goed zoeken of andere mensen hetzelfde probleem hebben:thumb:

grt JB

:rolleyes: mn broer is op vakantie en ik ben niet zo super handig met pc's
dus hoe zou ik die specs van mijn video kaart kunnen achterhalen?

Voor als je Windows Xp gebruikt:

Super (windows logo toets) + Break --> Hardware --> Apperaat Beheer --> daar in die lijst moet het staan. Meestal ergens boven in. Ik weet helaas niet hoe dat heet in het nl.. heb zelf de engelse versie van windows xp pro.

Voor vista doe je het zelfde alleen dan apperaat beheer ergens onderaan de popup klikken.

Anders download je Everest eventjes, zodra je die geinstalleerd hebt start je het programma en dan vind je je videokaart bij 1 van die menutjes. (overzicht computer volgens mij)

hee hartstikke bedankt, dat was het. mn video kaart updaten en klaar was kees
ben nu lekker bezig met spelen :thumb:

Voor als je Windows Xp gebruikt:

Super (windows logo toets) + Break --> Hardware --> Apperaat Beheer --> daar in die lijst moet het staan. Meestal ergens boven in. Ik weet helaas niet hoe dat heet in het nl.. heb zelf de engelse versie van windows xp pro.

Voor vista doe je het zelfde alleen dan apperaat beheer ergens onderaan de popup klikken.

Anders download je Everest eventjes, zodra je die geinstalleerd hebt start je het programma en dan vind je je videokaart bij 1 van die menutjes. (overzicht computer volgens mij)

kun je mischien even uitleggen hoe ik dat moet upgraden want ik begrijp er echt NIKS van (ik heb vista) en van dat Everest gedoe snap ik ook niet ook niet

eenvoudige andere manier, ik heb wel de engelse versie van vista, dus ik hoop dat ik het een beetje goed kan uitleggen.

zorg dat je je bureaublad ziet, klik er met je rechtermuisknop op.
klik dan op eigenschappen(bij mij personalize)
klik dan op beeldscherm instellingen(bij mij display settings)

dan kom je in een nieuw scherm, ik zie dan in de balk het volgende staan:
1. Generic PnP Monitor on NVIDIA GeForce 8600M GT

bij jou staat daar dus ook jou grafische kaart, en kan je dus precies zien welk merk en type je hebt, ga dan naar:

Als je een ATI kaarthebt>
http://ati.amd.com/support/driver.html

Als je een NVIDIA kaart hebt>
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

en daar dan zoeken naar jou kaart, downloaden, installeren, opnieuw opstarten en klaar!

succ!

eenvoudige andere manier, ik heb wel de engelse versie van vista, dus ik hoop dat ik het een beetje goed kan uitleggen.

zorg dat je je bureaublad ziet, klik er met je rechtermuisknop op.
klik dan op eigenschappen(bij mij personalize)
klik dan op beeldscherm instellingen(bij mij display settings)

dan kom je in een nieuw scherm, ik zie dan in de balk het volgende staan:
1. Generic PnP Monitor on NVIDIA GeForce 8600M GT

bij jou staat daar dus ook jou grafische kaart, en kan je dus precies zien welk merk en type je hebt, ga dan naar:

Als je een ATI kaarthebt>
http://ati.amd.com/support/driver.html

Als je een NVIDIA kaart hebt>
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

en daar dan zoeken naar jou kaart, downloaden, installeren, opnieuw opstarten en klaar!

succ!

En vergeet niet eerst je oude drivers te verwijderen vóór je de nieuwe installeert. Dus, nieuwe downloaden, oude verwijderen, opnieuw opstarten, nieuwe installeren, opnieuw starten en klaar.

Drivers over elkaar heen plaatsen kan problemen geven namelijk.

srry hoor maar dit is mij allemaal te lastig want om te beginnen kan ik eigenschappen niet eens vinden :shocked: dus ik geef het op, tog bedankt dat jullie probeerden te helpen, ik zal wel gewoon steeds maar 30 minuten spelen maar tog bedankt :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan