assassins creed

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
hallo,
ik heb laatst assassins creed gedownload voor de pc.
ik heb hem al geinstaleerd. alleen als ik nu de dx9 en dx10 (de crack vorgens mij:o) in me assassins creed folder zet,
kopieërt ie ze wel maar dan doet assassins creed het nog steeds niet:( en voorderest doe ik alles goed. hij zegt dan als ik assassins creed aan klik dat ik de goeie dvd/cd in de cd/dvd drive moet doen:S
dus volgens mij weet ik niet zo goed wat ik met de crack moet doen:o
kan iemand me helpen?

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
DX9 en DX10 is DirectX 9 of 10. Niet de crack. Voldoet je systeem wel voldoende voor Assasins Creed?

ja, ik heb het ook al op google opgezocht maar daar staat dat bij assassins creed dat je de dx9 en dx10 moet vervangen.
en ja ik heb met assasins creed zoon programmatje gedraait die kijkt of me pc het wel aan kon en dat kon die.

Je moet deze niet vervangen. In de installatie map staat twee opstart bestandjes voor de game. 1 om in DirectX 9 modus te spelen en 1 om in de DirectX10 modus te spelen.

attachment.php

Bijlagen

• Assassins Creed.jpg
    Assassins Creed.jpg
    26,2 KB · Weergaven: 90
Laatst bewerkt:
Wat ts bedoelt is dat de Crack een van de beide .exe moet vervangen voor het spel zal draaien. Als ie inderdaad al draait...

Cracks wel juist geplaatst? Daarbij de vraag gekregen om het bestaanden bestand te vervangen? Zo niet, dan staat de crack niet op de juiste plaats.

maar het punt is dat hij zegt dat ik gewoon een cd nodig heb ookal heb ik de dx9 vervangen:S:S

want ik kan hem wel instaleren enzo
alleen als ik dan dubbel klik op het icoontje dan zegt hij dat er een cd/dvd in moet:S\

maar dat andere van jullie ga ik nog effe proberen:P

ik heb het spel opnieuw geinstaleerd en dan moet ik zoon patch downloaden. en dan doe ik dat.
daarna verwissel ik de dx9 en dan doet ie niks meer als ik assassins creed wil opstarten:S
ligt het misschien aan de verkeerde crack?

Laatst bewerkt:
euh even voor de duidelijkheid... voor vrijwel alle ubisoft games dus ook AC hoef je GEEN crack te applyen...

dit geldt ook voor gedownloade versies

je klikt gwoon op de patcher en die patcht je game daarna klik je op de DX9 of DX10 ligt eraan wat je hebt en wilt.

ja maar als ik dat doe dan gebeurt er niks en ik heb de game al 3 keer opnieuw geinstaleerd en gepatcht:S:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan