astronauten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rico1961

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2005
wie kan mij vertelen waar ik een site vind om mee te kijken op de maan en de belevennisen van de atronauten die nu bezig zijn

Ik denk dat de vraagsteller (mede) bedoeld of er camerabeelden zijn van astronauten die NU in de ruimte zijn en of die beelden live te bekijken zijn.
Ik heb nog geen "webcam" gevonden die in de spaceshuttle hangt en meedraait moet ik zeggen.

Zou wel leuk zijn trouwens :)

ik hoop dat de vragensteller bedoelde of hij de belevenissen van de astronauten in het International space station kan volgen, en niet van de astronauten die op de maan zijn, die zijn er namelijk niet...:D

a.j., je bent geweldig, echt de allerbeste.
de reden dat ik de startpaginalink postte was dat TS misschien de engelse taal niet machtig is. de reden dat ik de link naar de spacestationpagina postte is dat TS die nooit gevonden had, als het tenminste klopt dat hij de engelse taal niet machtig is.
zo kan hij in ieder geval naar de plaatjes kijken.
zullen we de helpmij-site maar opdoeken want er zijn echt wel grotere en wellicht betere computer forums te vinden op het net.

verder denken dan je neus lang is is ook een gave.

Geplaatst door dalimens
zullen we de helpmij-site maar opdoeken want er zijn echt wel grotere en wellicht betere computer forums te vinden op het net.
Dit vind ik echt een zeer slechte opmerking(nog zacht uitgedrukt). Helpmij is een van de forums waar je als leek op een normale vriendelijke manier geholpen wordt. Dat kan ik van veel andere forums niet zeggen.:confused:

oh c'mon crash, i was just making a point her.
i was just following A.J.'s trail of thought.
of course this is a good forum, i wouldn't be here as much as i am if i thought it wasn't.
i was trying to say, in my own slightly sarcastic way, that it's not a good idea to presuppose certain knowledge that might very well not be there, hence my post in this topic.

lighten up please, it's not that important;)

Geplaatst door dalimens
oh c'mon crash, i was just making a point her.
i was just following A.J.'s trail of thought.
of course this is a good forum, i wouldn't be here as much as i am if i thought it wasn't.
i was trying to say, in my own slightly sarcastic way, that it's not a good idea to presuppose certain knowledge that might very well not be there, hence my post in this topic.

lighten up please, it's not that important;)

Slecht geslapen?
Je mocht een uurtje langer hoor.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt wat betreft mijn antwoord, maar het valt mij een beetje op dat er vaak OF tien keer hetzelfde wordt gezegd OF zulke tegenstrijdige antwoorden dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

De stelling daaronder distantieer ik mij volledig van, ook al wordt het in de Engelse taal op een patetische manier afgezwakt.

Helemaal niets en dat is het jammere van alles.
Maar enige reactie heb ik ook nog niet kunnen lezen.

A.J.
even voor de lieve vrede, mijn post waren dus niet bedoeld om aan te tonen dat jouw link niet goed was, ik ben alleen van mening dat het altijd de voorkeur verdient je zo breed mogelijk te oriënteren.
mijn vermoeden is dat ts een beginnend amateur astronoom is en mijn ervaring daarmee is dat je deze interesse zoveel mogelijk moet voeden, ik doe dit al jaren op verschillende basisscholen en tijdens de nationale sterrenkijkdagen.
ik denk dan ook dat ik me, aangaande dit specifieke onderwerp ervaringsdeskundige mag noemen.
het is nooit mijn bedoeling geweest je te beledigen.
mocht ik dit toch gedaan hebben, aanvaard dan bij deze mijn welgemeende excuses.
wat ik bedoelde met "het is niet zo belangrijk", is simpelweg dat er belangrijker zaken op de wereld zijn dan wie er nu het meest nuttige linkje post, zoals lekker zwemmen met je kinderen, wat ik de laatste twee uur gedaan heb.

peace man
:love: :love: :love:

Ik begrijp je volkomen, dat schreef ik al eerder.
Ik bemerk alleen vaak, na zelfs huisbezoeken bij mensen die er na een "sessie" op helpmij helemaal geen jota meer van snappen, dat dit vaak veroorzaakt wordt door hele verwarrende antwoorden(ja ja helpmij komt bij u thuis!).
Mede veroorzaakt door mensen die met alle goede bedoelingen van de wereld een stortvloed van antwoorden geven, die OF kant noch wal raken OF al gegeven zijn.
Nu heeft een ieder recht op z'n eigen mening en die respecteer van een ieder.
De mijne is dat ik niet geloof in het simpelweg voorkauwen en oplossen van het probleem, maar de mensen de weg te wijzen, zodat ze behalve geholpen zijn, ook nog wat opsteken en voortaan zelf aan de gang kunnen(zelfredzaamheid).
Misschien is TS wel geen astronoom in de dop, maar gewoon nieuwsgierig of opzoek naar mooie plaatjes.

Fijne dag.
Die van mij heeft overigens ook lekker gezwommen en is nu naar een musical.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan