Asus 512MB D3 X EN9600GT Sil/HTDI

Status
Niet open voor verdere reacties.

87122270student

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Berichten
175
Beste Helpmij'ers,

Ik had altijd de Geforce GiGy512 D2 X 8600GT.
Echter deze was kapot en ik krijg deze niet meer terug wel bieden ze mij de volgende aan ter vervanging: Asus 512MB D3 X EN9600GT Sil/HTDI.

Maar moet ik dit wel accepteren? en waarom en waarom niet?
 
nee, zoizo niet je hebt recht op je spullen ga gewoon zorgen dat je een nieuwe krijgt, gewoon de drivers en alles zitten er daarvan op recht op je spullen! laat hun er niet goedkoop vanaf komen!

kan dit niet moet je het maar aannemen
 
en bovendien NVIDIA is een goed merk zijn snel met drivers enzo :D

en simpele ondersteuning
 
sorry hoor, maar een 9600GT is een serie nieuwer dan de 8600GT

de 9600GT staat gelijk aan een 8800GT

dus je gaat er op voorruit, vooral doen.
 
en wat heeft dit voor een toevoeging??

Ik vrees dat het iemand is die een winterslaap van 6 jaar of langer heeft gehouden....
Toen had je namelijk de ATI 9600-serie. Ik denk dat ie denkt (ingewikkeld...) dat die zaak een Nvidia 8600GT voor een ATI 9600 wil omruilen. :D
 
en wat heeft dit voor een toevoeging??

mijn fout 9600 :p

dit heeft voor toevoeging dat ik slechte(hele slechte)ervaring heb gehad met asus kaarten(sindsdien ATI of NVIDIA) en ATI en NVIDIA is zeer makkelijk hulp voor te vinden
 
Ik vrees dat het iemand is die een winterslaap van 6 jaar of langer heeft gehouden....
Toen had je namelijk de ATI 9600-serie. Ik denk dat ie denkt (ingewikkeld...) dat die zaak een Nvidia 8600GT voor een ATI 9600 wil omruilen. :D

leesfout.... 6 jaar geleden? toen liepen er dinosauriers :p

zomer lente en herst waren er geen pc's? :p
 
Laatst bewerkt:
mijn fout 9600 :p

dit heeft voor toevoeging dat ik slechte(hele slechte)ervaring heb gehad met asus kaarten(sindsdien ATI of NVIDIA) en ATI en NVIDIA is zeer makkelijk hulp voor te vinden

dan nog, asus maakt geloof ik pas sinds kort ati kaarten.
 
mijn fout 9600 :p

dit heeft voor toevoeging dat ik slechte(hele slechte)ervaring heb gehad met asus kaarten(sindsdien ATI of NVIDIA) en ATI en NVIDIA is zeer makkelijk hulp voor te vinden
En wat voor videochip zal er op die asus hebben gezeten?
Weet je niet?
Dat was een ATI, of Nvidia-chip.....

Is niet erg dat je het niet weet, maar je brengt met jouw 'adviezen' wel andere mensen aan het twijfelen. Dit terwijl het helemaal niet nodig is.
 
geen idee, ik was toen niet zo oud :shocked: en alles ging via me vader :p

ik raad iets aan :p maak een foutje:eek:(menselijk? ... duh) en dan nog is het maar AANRADEN :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan