Asus 8800GTX geeft vreemd beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jd m

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
107
Hallo,

Ik heb een Asus En8800GTX die altijd perfect werkte maar na een crash door een game opeens allemaal rare strepen geeft, sloom reageert, en rare tekens.

Om de ongeveer 10 centimeter staan er groepjes van 9 verticale lijnen die gekleurd zijn. Een game opstarten lukt niet meer en een venster verslepen gaat heel erg haken. Als ik de pc opstart zie ik zoals gewoonlijk al die boot informatie maar met allemaal rare tekens er doorheen en het zit overal op het beeld. Het ligt dus niet aan mijn windows, want al voor het laden van het OS krijg ik dit probleem. Ik heb al een andere videokaart geprobeerd en die werkt perfect maar is niet van mij en een driver update werkte ook niet.

Is er iets wat ik nog kan doen aan mijn 8800gtx of moet ik toch een nieuwe kopen? Ik heb geen garantie meer zoals gewoonlijk bij mij.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan lijkt mij de kaart overleden deze kaart al eens in een andere pc geprobeerd?

Modag
 
Laatst bewerkt:
Heb het even in een andere pc getest en krijg ik precies hetzelfde als hierboven omschreven. Het ligt dus aan de videokaart hardware, dus ik denk dat ik dan beter een nieuwe kan kopen want repareren zal wel erg duur zijn, of niet?
 
Repareren wordt niet gedaan, tenzij een garantie geval, dan wordt het meestal omruilen voor een nieuwe of een gelijkwaardige.
 
iid de videokaart overleden. je hebt last van artifacts... ook wel genoemd de rare strepen in beeld..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan