Heren,
Misschien dat jullie mij kunnen helpen want ik ben radeloos.
Mijn laptop "ASUS A52JE-EX050V" die ik anderhalf jaar geleden gekocht heb blijft al vanaf begin af aan random bevriezen.
Het maakt niet uit wat ik met de laptop doe of hoelang die aanstaat. Ik kan dan nergens meer op klikken en ook me muis zit vaak geen beweging meer in.
Nu heb ik het volgende gedaan.
Ik heb de laptop proberen aan te melden voor reparatie bij ASUS.
Dit is wat ik terug kreeg van ASUS.
Geachte Klant,
Onze technicus heeft uw aanvraag geweigerd omdat dit probleem kan worden opgelost door een BIOS update.
Graag willen wij u verzoeken om de nieuwste BIOS te installeren van dit model. Deze kunt u vinden op http://support.asus.com.
Mocht u hierover vragen hebben kunt u contact opnemen met onze helpdesk op telefoonnummer: NL: 0591-570290 BE: 078-150231.
Met vriendelijke groet,
ASUS Holland B.V.
Dit heb ik dus gedaan. Helaas was dit zonder succes. Ik heb daarna servicepack 1 geïnstalleerd op de laptop maar ook dit werkte niet.
Nadat ik dat gedaan had dacht ik dat het misschien wel een fout was in me Windows 7.
Ik heb Windows 8 erop gezet maar ook dit was zonder succes.
Ik heb dus zowat alles geprobeert en ben radeloos nu..
Misschien dat jullie mij kunnen helpen met een oplossing?
Groetjes Mark
Misschien dat jullie mij kunnen helpen want ik ben radeloos.
Mijn laptop "ASUS A52JE-EX050V" die ik anderhalf jaar geleden gekocht heb blijft al vanaf begin af aan random bevriezen.
Het maakt niet uit wat ik met de laptop doe of hoelang die aanstaat. Ik kan dan nergens meer op klikken en ook me muis zit vaak geen beweging meer in.
Nu heb ik het volgende gedaan.
Ik heb de laptop proberen aan te melden voor reparatie bij ASUS.
Dit is wat ik terug kreeg van ASUS.
Geachte Klant,
Onze technicus heeft uw aanvraag geweigerd omdat dit probleem kan worden opgelost door een BIOS update.
Graag willen wij u verzoeken om de nieuwste BIOS te installeren van dit model. Deze kunt u vinden op http://support.asus.com.
Mocht u hierover vragen hebben kunt u contact opnemen met onze helpdesk op telefoonnummer: NL: 0591-570290 BE: 078-150231.
Met vriendelijke groet,
ASUS Holland B.V.
Dit heb ik dus gedaan. Helaas was dit zonder succes. Ik heb daarna servicepack 1 geïnstalleerd op de laptop maar ook dit werkte niet.
Nadat ik dat gedaan had dacht ik dat het misschien wel een fout was in me Windows 7.
Ik heb Windows 8 erop gezet maar ook dit was zonder succes.
Ik heb dus zowat alles geprobeert en ben radeloos nu..
Misschien dat jullie mij kunnen helpen met een oplossing?
Groetjes Mark