Asus a55v wireless problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kabeimanteka

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2014
beste allemaal,
ik heb een Asus a55v laptop en wil graag hiervoor wireless drivers voor vinden j

ik heb het probleem dat mijn netwerkadapter wel geinstalleerd is maar dat hij het gewoon niet doet. ( ook gekeken of het uit staat of aan )

iemand die weet waat ik deze kan vinden? google niet zo behulpzaam hiermee

Natuurlijk hoeven we, hier op het forum, niet te horen welke Windows versie er (nu) op staat en of dat een 32-bit of een 64-bit versie is... :rolleyes:
En je type-aanduiding is niet specifiek genoeg, want er bestaat niet jouw type, maar wel (klikbaar, support-pagina's, staan ook de drivers op)
A55VD
A55VJ
A55VM
A55VS

Tijs.

Laatst bewerkt:
aha sorry :$ het windows versie Is Windows 7 en het is een 64-bit

Asus model versie A55VD

De links zijn klikbaar, de (wifi en andere) drivers staan er ook (in 'tabblad' Drivers & Tools). ;)

Tijs.

Laatst bewerkt:
wat ik dus heb geprobeerd is beide van die te installeren maar geen van beide werken =/

de wifi drivers dat ze aanbieden voor het model A55VD

Beste Tijs ik heb op dit moment een herstelpunt uitgevoerd en nu werkt het gewoon. ik heb nu gewoon internet op de laptop. ( nou weet ik niet of dit een systeem fout was of dat mijn moeder hier iets mee te maken had. haha

anyway hartelijk dank voor je inzet.

De wireless drivers die ik erop kon vinden waren:

Atheros AR9485 Wireless Network En Microsoft Virtual Wifi Miniport adapter na het systeem herstel
waar van de Atheros AR9485 Wireless Network adapter bij asus suport drivers stond.

Laatst bewerkt:
Ik was uitgegaan van een herinstallatie van Windows, gegeven je startposting. ;)
Fijn dat het werkt. :thumb:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan