asus a7n8x en asus fx5200

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gigabyte Mobo.

Mijn bord was voorzien met bios F6, het kan goed zijn dat jou bord met de nieuwe F7 wordt geleverd.

Bij het opstarten kun je de bios versie aflezen in het post screen.

Het bord is in ieder geval razend snel maar maak in ieder geval gebruik van de dual channel DDR mogelijkheid van het bord.

Volgens de memory benchmark van Aida verslaat ie zelfs sommige PC1060 dual Rimm configuraties.

Kortom heerlijke chipset die Intel 865 PE.

Mvg.

ha,
dan ben ik dadelijk nog stukken sneller ook dan met de asus....
ik heb 2 x 512mb 333mhz geheugen, zal de benchmarkjes wel laten zien tegen die tijd.

Voorlopig ben ik nu al een tijdje bezig om mijn emails binnen te halen met een p1 166 mhz.. er zit zelfs een turboknop op:p

@ Tron,

Ik heb nieuw mobo en processor..
Het verschil is heel duidelijk te zien, kijk ook even op wat is jouw score op pcmark 2002?

Had dit extreme verschil niet verwacht!! Ben wel erg gelukkig ermee!

[edit]
het mobo was al voorzien van de nieuwste versie (f7?) bios.. geen flash nodig dus
[/edit]

Laatst bewerkt:
Benchmark systeem.

Hoi Stigter,

:D altijd baas boven baas. :D

attachment.php

Al snap ik bij god niet hoe mijn 2.66 GHz. P4 CPU @ 533 MHz. een hogere score kan halen dan je 800 FSB P4 2.66 GHz. :confused:

Grtz.

Bijlagen

• pc mark.jpg
    pc mark.jpg
    26,3 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Snap ik ook niet, maar wellicht dat het komt omdat alle beveiligingsprogjes wel aan staan als ik die test doe?

het scheelt nog wel iets teveel naar mijn mening?! (in mijn nadeel)
trouwens heb ik een 2.6 Ghz.. maar ik ben er wel erg blij mee:) Nu nog even dit geheugen verkopen en pc3200 halen..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan