Asus A8N sli condensatoren losjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertjan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Mijn computer loop steeds vast de laatste tijd. Zonder dat er iets in de logs staat of zonder melding op het scherm doet de PC niks meer. HDD activiteit stopt gewoon en wat ook doe ik krijg geen reactie. Scherm blijft gewoon staat waar het op stond. De PC reboot niet en ik zie geen directe oorzaak.

Ik heb dit zowel bij een clean install van Vista als bij Win 7. Het kan gebeuren bij het installeren en ook tijdens het gebruik. De ene keer direct als windows gestart is, de andere keer na 5 minuten.

Ik heb al nieuw geheugen geplaatst, met memtest een test gedaan.

Het is een Asus A8N Sli Deluxe met AMD X4200 processor.

Wat ik nu zie is dat op het moederboard sommige condensatoren losjes zitten en ook scheef erop. Kan dat een oorzaak zijn? En heeft iemand nog tips wat het wel kan zijn. Alles heeft gewoon altijd prima gewerkt (wel alweer 4 jaar volgens mij)

Ik ben een beetje radeloos aan het worden :(

Lijkt me eerder een hitteprobleem. Al eens de temp van je CPu in het oog gehouden?
En hoe bedoel je precies met dat je condensatoren wat losjes zitten? Kun je ze gewoon makkelijk heen en weer bewegen? Als die condensatoren gewoon met die 2 beentjes zitten vastgesoldeert aan het moederbord, is dat normaal hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan