Asus ATI radeon A9250 (splinternieuw)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieuvanstroe

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Ik heb de vraag als ik deze bij mij zoon instaleer dan doe ik de cd er in en dan instaleer ik de vga drivers.Hij gaat aan de gang maar dan stop hij en zegt Setup kan alleen worden uitgevoerd in de modus beheer.Wie kan me daar mee helpen???

Ik denk dat je dan toch even aan je zoon moet uitleggen, dat wij hier allemaal vrijwillig aan het helpen zijn.:)

Ik krijg het vermoeden, dat je in moet loggen als Administrator om de driver te installeren. Heb je wel eerst de oude driver van de vorige videokaart verwijderd?

Ik heb hem al op zijn donder gegeven en dat hij dit NOOIT meer moet doen!!!!!

alles is schoon want ik heb alles er opnieuw opgezet(XP)en toen de drivers voor de kaart??

en hoe moet je inloggen als administator???

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je laatste berichten even in 1 bericht gezet. Gebruik de knop "Aanpassen" als je nog iets erbij wil zetten.:)

Ik heb hem al op zijn donder gegeven en dat hij dit NOOIT meer moet doen!!!!!
:p:p
alles is schoon want ik heb alles er opnieuw opgezet(XP)en toen de drivers voor de kaart??
Ook de moederbord drivers enz....

en hoe moet je inloggen als administator???
Als je 1 gebruiker hebt, dan is deze waarschijnlijk al Administrator. Anders bij het inlogscherm op CTRL+ALT+DEL drukken en als Administrator aanmelden.

alles is schoon voor zover dat ik weet,ik ben al administator??:( of zal ik weer alles er op nieuw opzetten???
dit geeft hij aan in aparatenbeheer (Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19) )

Laatst bewerkt:
Ik heb xp er op nieuw opgezet en alles werkt!!!Weet niet waar het aan lag maar goed.Bedankt voor de uitleg names mathieu:thumb::thumb:(messchien)toch nog wat oude software wat je aangaf maar niet kunnen vinden)

Laatst bewerkt:
Het kan natuurlijk dat er bij je vorige XP install iets niet goed gegaan is. Mooi dat het nu wel werkt.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan