asus brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

aguila

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2000
hallo,
ik heb een asus-brander geplaatst maar het werkt niet goed. is mijn vraag: moet ik daarvoor ook een stuurprogramma downloaden en installeren misschien?
ik ben benieuwd.
gr.
ad

Nee
Maar wat is het.
Is het een pata brander of sata brander.
Welk brandprogramma gebruik je???

Het zou idd makkelijk zijn als je de gegevens van je brander en je brandsoftware en je os eventjes meld.

sata of lata zegt me niets. ik heb het brandprogramma Roxio Creator 10 en dat werkte tot voor kort uitstekend tot ik het idee kreeg dat de brander weleens de geest kon hebben gegeven. vandaar een andere brander.

Kijk eens voor een update van roxio of dat helpt, het kan zijn dat roxio de nw brander niet goed kan aansturen. Of probeer eens een ander programma uit. Er zijn voldoende gratis alternatieven.

wel, ik ga het uitproberen, bedankt alvast.het is dus niet zo dat ik een bijbehorend stuurprogramma moet downloaden en installeren.
gr.
ad

asus brander.

ik ga nog maar eens proberen om een andere brander te ( laten) plaatsen. ik blijk er geen verstand van te hebben, ( was al bekend!:D)
groetjes en bedankt,
ad

het is nog steeds niet opgelost, vandaag of morgen ga ik er mee verder en laat het over aan een ervaren buurtgenoot. wat mij betreft kan dit onderwerp dus afgesloten worden.
gr.
ad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan