ASUS CUSL2-C upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshua822

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Berichten
306
Hallo, ik heb hier een oude witte kast met ASUS CUSL2-C moederbord. Nu wil ik deze gaan upgraden. Hij heeft nu deze specificaties :

-Pentium 3 1000 Mhz
-256 MB SD Geheugen
-32 MB integrated videokaart
-20.5 GB harde schijf
-Cd reader en cd writer

Ik wil hem graag upgraden naar het volgende :

-Pentium 4 2.8 Ghz
-512 MB SD Geheugen of
-512 MB AGP Grafische kaart
-120 GB harde schijf
-Extern DVD station

Ik wil hem upgraden zodat ik er wat nieuwere spellen op kan spelen. Ik hoef de nieuwste spellen niet te draaien. En omdat ik geen geld heb om direct een hele nieuwe computer te kopen lijkt mij dit de enige oplossing.

Nu nog wat vragen :

-Zou ik naar 512 MB of 768 MB upgraden, ik hoef geen 1 GB of meer
-Welke AGP grafische kaart met 512 MB zouden jullie aanraden ? Mijn budget is 100-180 euro.
-Kan je met een extern DVD station gewoon games draaien ?

Alvast bedankt:).
 
Zoek eens op marktplaats op een 2.8 Ghz pc.
Tussen de €100,- en €150,-- heb je een leuk tweedehandsje.
 
wil je upgraden kan maar zal je meer kosten en winst haal je er niet mee
daarbij is het echt zonde van je geld.

volg liever de tip over marktplaats.


toets maar eens in:2.8

zie al complete sustemen voor je voor 109 euro

in ieder geval een vooruitgang met wat je nu hebt
 
Laatst bewerkt:
DIt is mijn oudste Pc, niet mijn nieuwste :p. Ik heb wel ergens gevonden dat ik naar 512 MB SD geheugen kan upgraden. Ga nog verder zoeken.

-edit-

Hij heeft een AGP slot, nu nog een AGP 4x videokaart vinden. Kent iemand zo een kaart met 128 MB Geheugen en pixel- en vertex shader 2.0 ?
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar ken jij nog een kaartje met 64 MB (lieftst 128 MB) geheugen en die werkt op 4x AGP. Liefst GeForce 5 of hoger als die er zijn.
 
Ja dat mag zeker :). Ik heb nu de Asus ATi 9600SE/TD AGP tv-out 128 mb dvi gevonden. Is dit een goede kaart ?
 
Ik ga voor de Sapphire ATI 9600XT Atl AGP 128 mb.

Dan heb ik al het volgende :

Pentium 3 1000 Mhz processor
512 MB SD Geheugen
ATi Radeon 9600 XT met 128 MB geheugen :D.

Nu wil ik ook nog een zo snel mogelijke processor voor op een 370 Socket. Ik zou liefst 1.5 Ghz willen halen.
 
Ik had ergens anders iets gezien. Zal wel verouderd zijn. Ik heb nu niet zo veel verstand van de nieuwste kaarten en hun prijzen. Gewoon een vraag, is een Celeron processor snel of traag ?

-edit-

Zijn die tweedehands kaarten wel betrouwbaar ? Ik kan ze trouwens niet zelf inbouwen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan