Asus EEE Pad Transformer 101

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van deze asus tablet mijn enige opmerking eigelijk is. Waarom kan ik geen Gameloft en EA spellen spelen? Ik vind dit echt heel jammer dit zijn namelijk best leuke games. Is er enige marnier op deze toch te spelen?


Groetjes,


Erwin
 
Omdat het android is en geen windows. Of bedoel je dat niet?
 
nee er zitten wel games in de android markt maar die zijn niet complicable met mijn tablet. Maar er schijnen fixen voro tezijn maar hoe kan ze niet vinden
 
Oh serieus? Ik ga eens even met je meezoeken. Mooi ding wel verder de transformer? En heb je er 1 met het toetsenbord?
 
werkt super nog niks mee gehad hoort ook niet alleen die spelletjes, maar dat komt door de android 3.1 die er opzit kunnen die games nog niet aan. Maar nooit gestotter of iets dergelijks werkt echt perfect en ik heb geen toetsenbord erbij ik vond het beetje duur met toetsenboord dan kost die 100 euro meer.

gr erwin
 
Hoi erwin,

nog tevreden van je tab?
Heb je al oplossing voor die games gevonden?

Raar dat de versie van android (3.1) moeilijk doet met die games.
Volgens mij is het toch de recentste versie?

Groetjes.
 
Nee dat is niet waar, ik heb nu android 3.2 maar ben zeker tevreden ermee werkt goed is harstike snel alleen jammer dat die spellen nog niet op de nieuwe android werken. De EEE Pad en de motorola X Zoom heeft het zelfde probleem. Het is niet alleen de android versie maar ook de processor. Het ligt aan de combinatie van die 2. De meeste prossesoren hebben hun eigen marnier van werken en de nVidea tegra dus ook een gehele andere marnier als die van een normale 1 ghz prosesortje. Dus van daar, maar ze zijn er hard mee bezig om het oo kvoor de nieuwe android temaken in combinatie met de prossesor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan