Ik heb hier een Asus Eee PC 1201HA die ik in 2010 gekocht heb met Windows XP er op. Het is nooit een snelle laptop geweest maar hij werkte, je kon er mee op het internet surfen, Youtube filmpjes bekijken etc.
Twee jaar terug begon hij echt ontzettend traag te worden. Verschillende scans met Malwarebytes en virusscanners gedaan maar er werd nooit iets gevonden.
Toen heb ik maar een andere laptop gekocht.
Nu heb ik een paar maanden geleden de Asus nog is terug uit de schuif gehaald, heb er alles afgesmeten(geformatteerd) en heb er Windows 8 pro opgezet.
Ik dacht dat hij dan wel terug sneller zou zijn maar het is alleen nog maar erger geworden. Opstarten duurt een eeuwigheid, Chrome openen duurt minstens 3 minuten, browsen gaat bijna niet etc.
Er valt dus gewoon niet mee te werken.
Specs:
processor: Intel Atom(TM) CPU Z520 @ 1.33 GHz
RAM 1,00 GB
140 GB harddisk
Type systeem: 32 bits besturingssysteem, x 86 processor
Windows 8 pro
Wat kan ik doen zodat er toch terug iets of wat mee te werken is?
Ik zou de laptop graag aan mijn klein broertje geven maar zoals hij nu is daar kan je echt niets mee.
Twee jaar terug begon hij echt ontzettend traag te worden. Verschillende scans met Malwarebytes en virusscanners gedaan maar er werd nooit iets gevonden.
Toen heb ik maar een andere laptop gekocht.
Nu heb ik een paar maanden geleden de Asus nog is terug uit de schuif gehaald, heb er alles afgesmeten(geformatteerd) en heb er Windows 8 pro opgezet.
Ik dacht dat hij dan wel terug sneller zou zijn maar het is alleen nog maar erger geworden. Opstarten duurt een eeuwigheid, Chrome openen duurt minstens 3 minuten, browsen gaat bijna niet etc.
Er valt dus gewoon niet mee te werken.
Specs:
processor: Intel Atom(TM) CPU Z520 @ 1.33 GHz
RAM 1,00 GB
140 GB harddisk
Type systeem: 32 bits besturingssysteem, x 86 processor
Windows 8 pro
Wat kan ik doen zodat er toch terug iets of wat mee te werken is?
Ik zou de laptop graag aan mijn klein broertje geven maar zoals hij nu is daar kan je echt niets mee.
Laatst bewerkt: