Asus eee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boedashake

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Ik heb sinds een tijd een Asus eee, klein en handig moet ik zeggen. Echter krijg ik hierop niks geïnstalleerd, als ik een exe bestand uitpak gebeurd er niks of ik kan niks op het bureaublad plaatsen, pakt het wel uit en zet het in een map om vervolgens niks te doen.

Kan iemand mij helpen voordat boos word op de Asus eee, en hij is al zo klein en hulpeloos, dat wordt zijn eind :(.

Kon hij maar op Vista draaien, zoveel makkelijker.

Als hij op linux draait gaat hij geen exe files installeren. Dit is enkel voor windows.

Okee weer wat geleerd, ik had van winamp een linux versie gedownload wat resulteerde in een exe bestand. In het begin heb ik via websites programma's voor linux proberen te installeren echter pakt hij het niet uit. Hij maakt een map aan in het veld werken en thats it, heb jij ervaring met de Asus eee met linux ?. En hoe ik hier iets moet installeren, linux is voor mij zo een ramp. Linux zal indien je er verstand van hebt handig zijn. Dus ik ga me er maar is in verdiepen.

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn ee in mijn locker laten staan (niet handig ik weet het, gewoon vergeten) maar je moet op zoek naar de SynapticPackage Manager daarmee is het moelijk linux downloads te instaleren

Ik heb het net even gegoogled en je hebt me voor een groot deel op weg geholpen !!. Ik ga het proberen en gelijk opzoek naar de linux commando's die ik waarschijnlijk en helaas ga tegenkomen. Ga me gelijk maar es verdiepen in Linux pfffff.

Thanks !!

Voor normale taken is bij de eee versie van Linux niet nodig commandos te leren maar wat kennis is nooit weg :).

maar in elk geval kan je altijd nog xp instaleren zelfs waar linux op staat.
even zoeken op googles indien je dat wenst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan