Asus EN7950GT 512 MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

ukebadpilot

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2007
Ik heb deze kaart besteld voor mijn pc. Ondanks verzekering dat deze kaart geen problemen kent met de koeling, zit er wel een "erg" kleine ventilator op!!!

Heeft iemand deze kaart? Is deze koeling voldoende of moet ik bij installatie beter al een zwaardere koeling erop zetten?

Bijlagen

• EN7950GT.jpg
    EN7950GT.jpg
    28,8 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat Asus weet wat ie doet met deze koeling, ga er dus maar vanuit dat deze goed is.
Je kast is verder ook goed qua koeling? (1 of 2 casefans), dat is minstens zo belangrijk natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Je kast is verder ook goed qua koeling? (1 of 2 casefans), dat is minstens zo belangrijk natuurlijk.

Ja hoor, dat is wel goed. 1 ventilator opzij, en een aan de achterkant.

Wat betreft de 8800 GTS. Ik zocht een kaart die gegarandeerd compatibel is met Battlefield 2 en Battlefield 2142. Van de 7950GT weet ik dat deze dat is, omdat ik mensen ken die deze kaart hebben, en geen problemen hebben.
Van de 8800GTS weet ik dat niet.
Mijn "oude" kaart. een EAX1950 Pro, was dit namelijk niet. Ik (en de PC-shop), kreeg 'em niet aan de gang. Constant crytical errors en spontane reboots.

Bedankt voor de reaktie guys :thumb:

8800 is vele male beter dan 7950gt qua snelheid en de 8800 heeft ook nog directx10 dus je kan er wel zeker zijn dat 8800 battelfield enzo allemaal met gemak aankan

Ik twijfel er niet aan dat de 8800 series het grafisch geweld aankan. Het schijnt alleen zo te zijn, dat EA, dus de Battlefield-series, niet compatibel zijn met alle kaarten. Van de 7950GT weet ik het zeker. Twee mensen die ik kan, hebben deze kaart, en geen problemen met Battlefield of andere games.

8800 is vele male beter dan 7950gt qua snelheid en de 8800 heeft ook nog directx10 dus je kan er wel zeker zijn dat 8800 battelfield enzo allemaal met gemak aankan

Helaas wordt DirectX10, alleen in Vista ondersteund.
Maar die kaart kan dat prima aan, inderdaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan