Asus Geforce 6800 XT , Raar Piepend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Hallo, ik heb een asus Geforce 6800 XTreme (128 Mb) , maar als ik een spel speel (niet alle spellen) dan komt er een piepend gluid van mn videokaart af:confused: , ik heb nu weer ff command and conquer generals erop gezet, en met dat spel piept mn Kaart wel heel erg, met 3Dmark 03 ook, maar met battlefield 2142 weer niet, en met Need For speed Most wanted ook niet :S , komt t door de framerate, want bij generals ligt de framerate HEEL hoog, en bij battlefield, en most wanted is hij weer wat lager, ik merk ook dat bij 3dmark03 als hij een Hele hoge framerate heefd, bijv 500 of 1200 of zlef 300 of 200, dan piept hij, hoe meer frames hoe harder en kraakender het gepiep :S Nou mijn vraag kan dat kwaat, voor mn videokaart?? Ik hoor t graag
groetjes rick.

Nou en of dat kwaad kan.

Zou de Ventilater maar eens stofvrij maken , en de kanalen van en naar ook.

Heb ik al gedaan :( (en heb er niet aan gezeten) Owja ik merk nu (dacht dat het uit mn boxen kwam) als ik gewoon een Internet pagina op en neer scroll ik het ook hoor ,Piep heel hoog gepiep :( , en bijv als ik tv aant kijken ben of msnen niet,
Owja en als de kaart niet goed is, mn garantie is verlopen denk ik, en waar ik hem gekocht heb (mycom) verkoopt m nie eens meer, wat moet ik nu :(

En nu ik weer wat expirimenteer, als ik scroll op een IT pagina piept ie wel maar zodra ik het balkje handmatig verschuif niet, maar in spelletjes, als generals piept hij ook als ik niks doe, en onder het laden piept hij niet :(

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb bij generals (spel) alle settings eens op low gezet, hij haalde (heel raar) minder frames per second, maar het gepiep was weg :S dat is pas raar. Ik merkte wel dat hij heel licht ratelde, maar nu ik zo aan het typen ben niet (ook raar)

Ik heb onderhand een nieuw systeem maar nu komt er weer een raar ander piepje uit mn kast

Ik heb al een tijdje een nieuw systeem, met een 8800 GTS AMD Athlon 5600+X2 2.8 Ghz
Nou heb ik ook een Tv kaart, van philips.
Nu heb ik een probleem, als de TV aan staat hoor ik een raar piepend geluid uit m'n computer komen
Ik dacht eerst dat het aan m'n videokaart of Tv kaart lag, want nog steeds kan want miss is die tv kaart gewoon te oud ( 1 á 2 jaar ) maar ik ben vanmidag wat te wete gekomen, zodra mn CPU Gebruik hoog is zo'n 45 tot 70 % Als ik een videotje converteer piept hij niet weet iemand wat dit te betekenen heeft ? of word het gewoon tijd voor een nieuwe TV kaart van houppache of hoe je het ook schrijft
Kan iemand me uit de brand helpen ?

EDIT, nu mn video klaar ik met converten is he geluidje er weer !?!?

@ Meneer Frisian, ik had idd een ander topic geopend over een piepend geluid alleen die kan ik niet meer vinden. En dit is iets ander van m'n oude systeem maar ik probeer hier wel verder te gaan.
Nu klopt alleen de titel niet.

Gr Rick.

Bedankt :) Geef dees maar een slotje als je wil want deze zal ik niet meer gebruiken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan