Asus Geforce 8800 GT probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasterJan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2008
hallo iedereen,

Ik heb zojuist een geforce 8800gt gekocht en ik wilde hem in m'n computer stoppen, ik zette hem aan en toen hoorde ik een heel hoog piepend geluid. het komt van een klein luidsprekertje op m'n videokaart dus het is niet zo dat is klem zit. Ik vraag me alleen af wat dat wilt betekenen.
Help me alsjeblieft hiermee.

Mvg,
Jan.

Hoi,

geef eens wat info over de rest van je systeem.
Voeding?

Grtz.

Zeker weten de voeding! Heb ik ook gehad, er moet nog een extra kabeltje van je voeding naar je videokaart, waarschijnlijk het PCI-e kabeltje ;)

Q6600 Quad core 2.4ghz
2 GB ram
Voeding is...230/240 volt
En er zit ook een zespotig stekkertje op mijn videokaart en het kabeltje daarvoor wat op
splitst in 2x 3 zat er ook bij geleverd. ik weet aleen niet wat ik hiermee moet. de manual die op een cd-rom staat wilt niet installeren zonder een "service center" dus zo kom ik het ook niet te weten

bij m'n voeding is trouwens maar 1 lege stekker dus ik kan maar 1 van die 2 3potige stekkers erop aansluiten.

Laatst bewerkt:
Hoeveel Watt is je voeding, de voltage is in Nederland standaard 230V

Q6600 Quad core 2.4ghz
2 GB ram
Voeding is...230/240 volt
En er zit ook een zespotig stekkertje op mijn videokaart en het kabeltje daarvoor wat op
splitst in 2x 3 zat er ook bij geleverd. ik weet aleen niet wat ik hiermee moet. de manual die op een cd-rom staat wilt niet installeren zonder een "service center" dus zo kom ik het ook niet te weten

Je voeding kan te zwak zijn!

System Requirements:

1GB of system memory
CD or DVD-ROM drive
50MB of available hard disk drive space for basic driver installation
Microsoft Windows Vista or XP operating system
PCI Express-compliant motherboard with one vacant PCI Express x16 slot
425W PCI Express-compliant system power supply with a combined 12V current rating of 28A or more
One 6-pin PCI Express supplementary power connector -or- Two 4-pin Molex supplementary

Grtz.

Laatst bewerkt:
De Voeding is inderdaag laag maar jullie hebben nog niet gevraagd welke het is het kan nemelijk ook een Goed A merk zijn ../......

ik zal voor een 500 watt of hoger gaan.

maar ik denk dat een goed A-merk van 350 watt dat ook niet red.

Hartstikke bedankt iedereen, maar ricksnake had gelijk.
Ik moest gewoon 1 opsplitsing van de 6potige stekker in zo'n 4 potige van m'n voeding doen. Alles werkt nu perfect ( nog wel ). Hartelijk bedankt.

Grz.

De Voeding is inderdaag laag maar jullie hebben nog niet gevraagd welke het is het kan nemelijk ook een Goed A merk zijn ../......

Nee, maar het is waarschijnlijk sowieso te laag. Kijk anders even bij de reply van FunZip, ik weet zeker dat ze daar van een A-merk uitgaan

Zonder deze aansluiting doet de videokaart het sowieso niet.
Het ene eind van de splitser past w.s. in een molex (harddisk) aansluiting, mogelijk ook voor een SATA stroom aansluiting. Het andere eind in de videokaart.

mvg leo

Hartstikke bedankt iedereen, maar ricksnake had gelijk.
Ik moest gewoon 1 opsplitsing van de 6potige stekker in zo'n 4 potige van m'n voeding doen. Alles werkt nu perfect ( nog wel ). Hartelijk bedankt.

Grz.

en die andere opsplitsing dan? heb je die leeg gelaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan