Asus gtx260

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesZNL

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2009
Ik heb laatst een nieuwe videokaart (asus engtx260) aangeschaft. Daarna ging ik me oude videokaart uninstalleren(drivers en software) en toen deed ik me pc uit en haalde ik me oude videokaart eruit en stopte me nieuwe erin. Toen ik me PC aandeed bleef me scherm zwart, maar me pc ging wel gwn aan enzo alleen hij reageert niet op mijn beeld. Nu vraag ik me af of het aan me beeldschermaansluiting ligt of aan me voeding

Ik kwam erachter dat ik 2 plekken had om het kabeltje in te steken , maar ik heb maar 1 kabeltje, dus ik deed em in de eerste, maar me videokaart ging wel gwn aan enzo, ik had alleen geen beeld
voeding.png

of ligt het aan me beeldscherm, want die moet via zoon tussen stukje erin
fotos0023v.jpg

fotos0024t.jpg

Ik hoop op een snel antwoord

WELKOM OP HELPMIJ....

Naar mijn weten zal je beide aansluitingen moeten gebruiken.2x 6 pin
Zat er nog en snoertje bijgeleverd??

wat voor een voeding heb jij hoeveel wattage merk en type

en kijk ook even of je kabbeltjes bij je video kaart hebt gekregen

wat je ook even moet doen is je Bios resetten sinds die nog steeds staat ingesteld op je ouwe video kaart

dus eerst even checken of je voeding de video kaart wel aan kan

hoe reset je je bios?

met de jumpertjes die zitten naast je batterij op je moederbord

er staat meestal ook CMOS jumper bij die even over zetten dan de aan knop drukken en dan weer terug zetten

en die kabbeltjes zijn bedoelt voor die poorten dat is de stroom toevoer die moet je bij die groene pijltjes er in doen bij de foto

maar ik zou tog echt eerst willen weten wat jouw voeding is en of hij wel sterk genoeg is voor deze video kaart

Laatst bewerkt:
ik heb er 1 van dell, ik denk dat me voeding niet goed is, ik heb maar 375watt(er staat D/C output 375watt en je hebt minium nodig 450watt, maar als ik een nieuwe voeding koop zou me videokaat het dan wel doen?

Blijf van die bios Af!!!!!!

Gebruik dat kabeltje en idd al wel vooronderzoek naar je voeding gedaan??

EDIT: 375 watt is niet voldoende voor een 260

hoe kan ik dat kabeltje dan gebruiken waar moet die 2 witte stekkers in godssnaam heen, Ik heb dus 1x 6[pin

Blijf van die bios Af!!!!!!

Gebruik dat kabeltje en idd al wel vooronderzoek naar je voeding gedaan??

EDIT: 375 watt is niet voldoende voor een 260

ja klopt je hebt minimaal een 500/600 watt SATA voeding nodig

en weszNL
dat kan niet je moet eerst een nieuwe voeding kopen eentje die wel deze video kaart aan kan
deze kaart wilt meer wattage en dat kan jouw voeding niet leveren dus eerst voeding kopen

Laatst bewerkt:
ja dat ga ik doen, maar als ik die dan heb, dan zit ik nog steeds met die 1x 6pin terwijl er 2 ingangen zijn

hoe kan ik dat kabeltje dan gebruiken waar moet die 2 witte stekkers in godssnaam heen, Ik heb dus 1x 6[pin

heb je nog molex(witte stekkers) vrij vanaf je voeding?

trouwens zal toch een andere voeding achter moeten lijkt me.
Dell heeft wel goede voedingen maar denk echt dat ie tekort schiet

ja dat ga ik doen, maar als ik die dan heb, dan zit ik nog steeds met die 1x 6pin terwijl er 2 ingangen zijn

met een nieuwe voeding zal je waarschijnlijk 2 x 6 pin connectors krijgen zit meestal standaard bij een SATA voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan