Asus K52JB

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaHoTheLeo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2012
Ik heb een probleem met AsusK52JB ik had windows 7 en heb net de upgrade naar windows 8 gedaan de laptop werkt goed alleen de webcame is op ze kop.

Ik heb de driver al verwijders en opnieuw geinstaleerd maar dat helpt niet.

Iemand enige suggeties om dit op te lossen.

mvg.

JTL

Hoi,

Welkom op Helpmij.Nl

Dit is dus nummer zoveel met de upgrade naar win 8 en Asus dus hier het antwoord terug naar win 7 en wachten dat Asus zijn drivers voor win 8 vrijgeeft .

Op mijn Asus laptop, maar dan in Windows 7 had ik hetzelfde probleem [Asus K70IJ]
Daarvoor een aparte Webcam driver geïnstalleerd (USB 2.0 1.3M UVC Webcam) die bij Asus vandaan komt, en het beeld stond goed.

Dus: WELKE drivers heb je opnieuw geïnstalleerd? Lijkt mij dat je voor de webcam apart drivers moet opzoeken/downloaden, dus het niet moet gaan doen met de drivers die Microsoft bijgesloten heeft bij Windows.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dat vindt ik een beetje raar antwoord, Asus verkoopt nu ook al laptops met windows 8 dus waarom zijn er voor de bestaand computers geen drivers. Ik heb de check van te voren gedaan en toe kwam niet naar voren dat deze driver niet voldeed aan windows 8 en aangezien ik niet betaal voor iets om niet te gebruiken zal ik dan wel voorlopige me externe webcame gebruiken maar moet zeggen dat hierdoor Asus wel afdoet voor mij want me HP is werkt gewoon volledig om windows 8 incl webcam.

Hoi,

Als je hier even bij lapops kijkt zie je dat je niet de enigste bent ;) en anders probeer de oplossing van dnties eens

Je beantwoordt mijn vraag helemaal niet: Heb je (bij Asus gedownload) een driver geïnstalleerd voor de webcam? Desnoods een Windows 7 driver?

Tijs.

Sorry Dnties maar je gaf je antwoord tegelijk met mijn antwoord op dat van die verwijzinig.
Ik zal effe kijken naar jou oplossing

Oke dat werkt dus niet voor mij versie Dnties, ik ga wel verder op jacht en gebruik voor nu in nood wel een externe webcame die ik gelukkig ook nog heb. Maar bedankt voor de tip

Leg even uit waarom het niet werkt. Krijg je een melding? Het kan zijn dat je de driverinstallatie-software in Vista of Windows 7 compatibiliteitsmodus moet starten...
En welke is het precies?
Azurewave Camera (2 varianten van)
D-MAX
Suyin
Chicony

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan