ASUS K53S Laptop wordt erg warm!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolfar

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2011
Hallo,

Ik heb al een jaartje een ASUS K53S Laptop, ik ben er erg tevreden mee en speel er ook veel spellen op o.a. League of Legends en Guild Wars 2.

Ik heb een Speedfan test gedaan en daaruit bleek toen ik Guild Wars 2 opstartte mijn GPU op 95 graden stond. Het schommelde daarna tussen de 85 en 95 graden. Ik heb ergens gelezen dat er een maximum is van 100 graden en dat daarvoor het al kan gebeuren dat de laptop slomer loopt of uit valt. Ik heb nu al in het afgelopen maand 2 Blue Screens (of DEAD) gehad. Ik ben bang dat het straks nog eens fout gaat.

Is het een goed idee om een Cooling Pad te kopen en zal dit ook mijn Laptop zijn prestaties verbeteren? (performance)

Ik zit momenteel naar deze Cooling Pad te kijken

Mvg,

Jeroen :thumb:

EDIT: Is die gelinkte coolpad eigenlijk wel geschikt voor 15,6 inch?

Ik denk eerder dat je je laptop eens moet schoonmaken. Stof is een bosdoener. Indien je weet wat je doet dan kan je het zelf doen. Of voor 2 tientjes of zo laten doen.

Ik heb dit al gedaan dus dat is echt niet het probleem. Ook is de ventilator niet helemaal toegankelijk zonder dat je de laptop stuk maakt. En daarmee bedoel ik dan het stuk maken van het aluminium.

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je zeker dat het niet de ventilator is? Je komt er uiteindelijk niet bij...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan