Asus K8N-SLI Deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannydaboy

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2005
Berichten
195
Hebben er meer mensen last met dit moederbord op de stabiliteit?Ik heb meerdere klanten gehad met problemen en ik wil mijn bevindingen met jullie delen!

Oplossing voor de onstabiliteit van het Asus A8N-SLI Delux
Dit moederbord heeft na de release wat problemen wat betreft de stabiliteit. Ik ben op onderzoek uitgegaan na de oplossing van dit probleem. Aller eerst heb ik op de site gekeken er bleek een update te zijn van de drivers voor het chipset (z`n 30 MB) deze heb ik geïnstalleerd. Het ging om de versie 6.65 voor Windows XP na dit te hebben gedaan heb ik de bios geüpdate omdat deze enkele fouten eruit zou halen. Tot mijn verassing liep het systeem al een stuk stabieler.

Na deze Bios update die ik heb uitgevoerd met de bios update tool (bios versie 10111015) heb ik gekeken of die dvd`s goed afspeelde dat was van tevoren niet het geval hij stotterde namelijk dit bleef die na de bios update doen. Toen ben ik verder gaan kijken na mijn beeld instelingen.(r. muisknopeigenschappeninstellingen)
Klik op geavanceerd en je krijg een menu klik dan op asus dan het tabblad splendid en zet deze optie uit. Toen keek ik of die de dvd`s wel afspeelden en tot op heden werkt het perfect.

Ja dit moederbord heeft wat problemen maar is een perfect bord als je enkele updates doet.

PS:UPDATE ALTIJD EERST DE CHIPSET DRIVERS!

Jullie reacties? SUCCES
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan