ASUS K8V-MX probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je ook al geprobeerd een andere geheugenstrip te plaatsen? Een on board grafische kaart haalt zijn geheugen weg van je geheugenstrip. Dus mocht je strip niet goed zijn, dan heeft je on board ook geen geheugen.
Een andere optie is het plaatsen van een losse grafische kaart. Als de pc dan wel opstart zou je in de bios kunnen checken of de on board functie wel aanstaat.

Lange Pier zei:
De extra ATX 12 volt stekker erop gezet? indien meerdere reepjes geheugen, dit met één reepje geprobeerd, alles buiten de kast op een houten plank met alleen proc+cooler, geheugen, videokaart en voeding geprobeerd?

atx 12 volt ? sorry had over je vraag heen gelezen

Sparkel zei:
Heb je ook al geprobeerd een andere geheugenstrip te plaatsen? Een on board grafische kaart haalt zijn geheugen weg van je geheugenstrip. Dus mocht je strip niet goed zijn, dan heeft je on board ook geen geheugen.
Een andere optie is het plaatsen van een losse grafische kaart. Als de pc dan wel opstart zou je in de bios kunnen checken of de on board functie wel aanstaat.

hier heb ik wat aan, dat ga ik zo proberen

maakte allemaal niets uit mensen! hij deed nog niets

heb mijn eigen videokaart geprobeert, mijn eigen geheugen chip, maar helaas

hoofdstuk 1.9 jumpers

1. clrtc geprobeerd?
2. keyboard op defeult
3. usb allebei op default

hoofdstuk 1.10.2

5. cooler van je processor wel op cpu fan?
6. atx12v en atxpower allebei aansluiten

computer aan nog steeds geen beeld?
dan HOOFDSTUK 1.9 1.CLRTC opnieuw lezen en proberen

mijn excuses van de vorige keer er zitten geen switches in je moederbord bij mij is het wel ander type dus die CLRTC moet je helpen

http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/mb/sock754/K8V-MX/e2125_k8v-mx.pdf

Laatst bewerkt:
Oke laten we het over 1 ding duidelijk zijn het moederbord moet net zoals alle andere moederborden in default instellingen opstarten zeker als er een onboard video kaart in zit.
Als je zelfs niet in de bios kan komen heb je of een grote blunder gemaakt zoals sluiting of processor niet goed geplaats of het moederbord is gewoon stuk en dus moet je terug naar de winkel.Bij defect geheugen gaat de computer piepen met twee piepjes effe niks weer twee piepjes .
Ik heb zoiets wel meegemaakt bij een klant zonder dat het moederbord stuk was en die was de voedingskabel naar de processor vergeten dan heb je namelijk precies hetzelfde effect.

Geluk ermee
:thumb:

mensen, even ter informatie

het moederbord was stuk, heb hem omgeruild en het probleem is opgelost, bedankt voor jullie hulp !

Rolatorrrrrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan