asus k8v se

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
goedemorgen

Ik heb laatst een moederbord vervangen,alleen als ik een spel speel met de videokaart radeon 9600xt 128 ,zie ik later met (10 min) verschillend eigenlijk som duurt het 20 min voordat ik streepjes en alle beelden gaan door elkaar heen zitten?heb de nieuwste driver gedownload maar zonder resultaat ,,is er in de bios van de moederbord wat ik kan veranderen?nou zie ik als ik pc opstart in de logo van windows kleine streepjes?is heel weinig ,daar gaat het al mis eigenlijk .!!

Weet er iemand wat ik moet doen?
Alvast erg bedankt .!

systeem;2.8mhz
512
radeon 9600xt 128
80 wd 7200

Ik denk een temperatuur probleem. Probeer eens met speedfan ofzo je temperaturen uit te lezen.

hoi

hij word maar 49 graden ,,is dat al te warm?,,

anders kijk ik zo effe naar speedfan!

en bedankt he nog

Mike

Wat 49 graden? Processor? Videokaart? Mobo? Schijf? Kast?

hoi

hallo ,,maar ik bedoel de videokaart word 49 graden ,en bedankt dat je gereageerd heb ,!!!!

Nee, voor een videokaart is dat niet te warm. Hoe warm wordt je processor e.d.?

hoi

dit zijn de temp van mijn systeem
Tsystem 34
Tcpu 37
Tgpu 37

ik heb net een spel gespeeld allen het lukte niet helemaal ,en nu heb ik een zwart streepje bij mijn muispijl ? raar is dat allemaal!??

Mmm daar is niets mis mee. Heb je al eens alle kabels er opnieuw ingedaan? (in je pc en uit je pc)

hoi

zou het niet aan de voeding kunnen liggen? heb maar 300 w .

mike

Als het een A-merk is is het genoeg...

Heb je ook al eens je monitor geprobeert op een andere videokaart aan te sluiten? Misschien is je vga stekkertje niet zo goed meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan