Asus Laptop extra 3d kaart kopen, maar welke?

• Onderwerp starter Onderwerp starter CiCi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

CiCi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Hai hai....
Mijn broertje heeft dus een Asus Laptop waarop hij bijna geen spelletjes kan spelen die een hoge 3d kaart nodig hebben.. Zoals Fifa2004, heeft ie vorige week gekocht, maar kan er nix mee.. Ik zou echt niettt weten welke kaart daarvoor nodig is en of het wel zomaar in een laptop kan worden geplaatst.. Misschien zo'n externe ?

Dussem, weet iemand hoe dit allemaal zit en kunnen jullie me wat aanraden? Prijs moet niet al te hoog zijn, want ik betaal het voor die kneus.. :(

Alvast bedankt voor de reacties !!!

PS: Waarschijnlijk moet ik iets van de onderstaande link hebben, maar welke? en of het dus wel kan ??
http://www.asus.com/products/vga/vgaindex.htm

bij een laptop kan je na mijn weten niet je video kaart,
vervangen die zijn in gebouwd.
die kaarten waar je die link van gaf was van,
desktop pc's.

NEEJ?! Ook geen externe ? aaa! Dus laptop van Circa 1500 was een totale miskoop!?

:( :( :( :( :(

Als je hem hebt gekocht om spelletjes op te spelen is het waarschijnlijk een miskoop. Zoals altijd geldt dat je voor je een computer koopt moet bedenken wat je er mee wilt doen. Daarna kan je dan een exemplaar kopen dat daar bij past. Voor spelletjes kom je dan toch vrijwel altijd bij een desktop uit.

Mijn broertje speelde nooit zware spellen, alleen van die vage Java spelletjes.. dus dacht ik dat dat allemaal niet hoefde, kwam hij vorige week aanzetten met die Fifa..

Dus is het ECHT niet mogelijk?!!! :( :( :(

Pff.. owki.. Bedankt voor jullie reacties dan maar! :)

( :( :( :( :( :( )

De één zegt dat het met klikjes werkt en het wel mogelijk en een paar anderen beweren dat het onmogelijk is.. ik weet het ook niet meer.. :confused: Ik denk dat ik even op de forum van Dell ga zoeken en anders zelf contact opneem met ze ..

Jij ook bedankt voor je reactie!!! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan