Asus laptop gaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander1994

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2012
Asus laptop wilt niet meer aan me vriendin was haar theorie voor de auto aan het oefenen en deed de laptop dicht om te gaan eten (zonder haar theorie af te sluiten)
Na het eten deed ze hem open en kreeg ze heel veel zwarte strepen horizontaal en toen werd het beeld zwart toen deed ze hem uit en aan en daarna bleef het beeld zwart ik heb de accu er al uit gehaald en netstroom eruit en paar min gewacht en hij doet niks lampje van de power knop geeft licht en als ik hem aanzet gaan alle lampjes heel even aan behalve Wi-Fi en daarna gaan ze uit en blijven de eerste 2 branden ( continu ) en de 3de knippert hij ligt nu wel aan netstroom
Gr sander

Ja ik zie nergens een merk t enige wat ik weet is dat het de laptop is met i7 proceccor is

ik zou als hij nog onder garantie is terug naar de winkel gaan. als je het zo oplost dan kun je het misschien erger maken

Ja ik breng hem anders naar me oom die heeft ICT bedrijf en die reparatie is ook gratis voor mij maar ik denk ik kan het zelf wel oplossen (mis is t zo easy) ben zelf scootemonteur dus ben niet super handig met laptops:p

Hallo

Jammer genoeg geen duidelijke vermelding typenr/ouderdom , wat met deze symptomen cruciale info is.

Dit:

"deed ze hem open en kreeg ze heel veel zwarte strepen horizontaal en toen werd het beeld zwart toen "

Kan duiden op oververhitting.

Weet niet of deze stofvrij is/was....

"ik breng hem anders naar me oom die heeft ICT bedrijf en die " --> met deze symptomen , zal deze ook wel weten wat te controleren.

Peter

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik duidelijk info geven als me vriendin dit zegt tegen mij!? Hij lag gewoon op de bank en ik zeg als ik hem niet gemaakt krijg breng ik hem naar me ooms bedrijf (ICT bedrijf) en daar maken ze hem wel zelfs als ik niks zeg-_-

Wat een laatste antwoord, ook niet erg behulpzaam tegenover de welwillende leden van dit forum.

Maar even on-topic, dit doet mij erg denken aan een verhaal van een kennis van pakweg 8 jaar geleden. Ook die deed de laptop dicht zonder af te sluiten en het scherm gaf opeens ook geen kick meer. Dat ging vooraf aan een hele hoop ellende, van reparatie tot reparatie. Die man doet zijn laptop nooit meer dicht zonder eerst alle programma's af te sluiten.

Ja naja ik ga er vanuit dat de videokaart kapot is dus dat word garantie werk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan