asus laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

kramerenkramer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2010
Hallo
Een week geleden sloot ik per ongeluk mijn laptop in slaapstand af.
Toen ik hem later weer aan wilde doen deed hij helemaal niet meer.
Kan het zijn dat het komt dat ik hem in slaapstand heb afgesloten?

ik heb het volgende er al aan gedaan:
biosbatterij eruitgehaald.
alle interne onderdelen losgehaald en er een voor een er weer ingedaan.
het enige wat hij doet is als ik hem opstart dat er 1 lampje gaat branden. Verder geen piepjes oid.
Hij is ook al bij de reperateur geweest maar kan het niet vinden.
graag jullie gedachten erover.
alvast bedankt.

groet J Kramer

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer het volgende.
Haal de batterij eruit, koppel hem los van de netstroom en houd de powerknop 1 minuut ingedrukt.
Dit is een zg. atx-reset zodat alle spanning van je moederbord (hele systeem) af is.
Probeer opnieuw op te starten en kijk wat hij doet.

Nou dat heb ik geprobeerd net maar hij doet het niet.
als ik hem opstart dan hoor ik alleen de dvdspeler een tikje geven en voor de rest niets
ook dus geen fan

Wat is de leeftijd van je laptop ?
Je hebt nl. 2 jaar garantie.

hij is van 30 december 2009 dus garantie maar wij zijn inmiddels verhuisd en kunnen de bon niet meer vinden.
ook de bankgegevens gaan niet verder terug dan feb 2010

Je kunt proberen met behulp van je serie/productnummer contact op te nemen met de fabrikant/importeur en hopen op enige coulance.
Normaliter (heb er ervaring mee) gaan bepaalde fabrikanten daar vrij soepel mee om.:)

Je kunt proberen met behulp van je serie/productnummer contact op te nemen met de fabrikant/importeur en hopen op enige coulance.
Normaliter (heb er ervaring mee) gaan bepaalde fabrikanten daar vrij soepel mee om.:)

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een asus laptop, hij start niet meer op, ik heb precies dezelde dingen gedaan als kramerenkramer, maar me laptop start nog steeds niet op. Ik heb helaas geen garantie meer op mijn laptop. Zijn er nog misschien andere mogelijkheden?

Welkom Freakje123,

Je reageert in een topic ouder dan 3 maanden wat volgens onze regels niet is toegestaan. Tevens is het verwarrend als er 2 vragen door elkaar gaan lopen. Wegens de leeftijd gaat er een slotje op.
Je kan een nieuwe vraag openen met je probleem met eventueel een verwijzing naar dit topic toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan